خبرگزاری کار ایران

بدنبال مدال خوشرنگ اینچئون هستم؛

حجی‌زواره: امیدوارم با دست پر از بازی‌های آسیایی برگردم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۸۶۹

می‌خواهم در اولین حضورم مدالی خوشرنگ بگیرم. از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم در این چند وقت زحمت زیادی کشید تا من آماده شوم و به این درجه برسم.

مسعود حجی‌زواره پس از آنکه به عنوان نماینده وزن پنجم تکواندوی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون انتخاب شد و گفت: امیدوارم با دست پر از بازی‌های آسیایی برگردم و پاسخ زحمات کادر فنی و همه کسانی که برایم تلاش کرده‌اند را بدهم.

به گزارش ایلنا، قهرمان تکواندوی دانشجویان جهان در مورد مبارزه با علیرضا نصرآزادانی، اظهار کرد: این مبارزه حساسیت زیادی داشت، چون که حریفم قهرمان سرشناس جهان و مبارزه انتخابی بازی‌های آسیایی بود. این دلایل باعثشده بود کار هر دوی ما خیلی سخت‌ شود.

وی افزود: ما چندین بار تا به حال با یکدیگر مبارزه کرده بودیم و به خوبی با فنون هم آشنا بودیم. این باعثشده بود تا امتیازگیری سخت شود. کسی در این مبارزه سخت می‌توانست پیروز شود که اشتباه‌های کمتری داشته باشد و خدا را شکر که توانستم به برتری دست پیدا کنم.

حجی‌زواره با اشاره به اینکه حرف‌های برادرش هم در این برد تاثیر زیادی داشت، گفت: برادرم کار هدایتم در این مبارزه حساس را برعهده داشت و خدا را شکر با گوش‌کردن به حرف‌های او توانستم در این مبارزه به برتری دست پیدا کنم. بابت این کمک از او تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم با دست پر از بازی‌های آسیایی برگردم و پاسخ زحمات کادر فنی و همه کسانی که برایم تلاش کرده‌اند را بدهم. می‌خواهم در اولین حضورم مدالی خوش‌رنگ بگیرم. از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که در این چند وقت زحمت زیادی کشید تا من آماده شوم و به این درجه برسم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز