خبرگزاری کار ایران

پزشک تیم ملی والیبال:

وضعیت موسوی پیش از مسابقه مشخص می‌شود / ریسک نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۶۰

در حال حاضر تمام تلاش خود را برای درمان وی تا قبل از بازی ادامه می‌دهیم و در صورت پاسخ مناسب درمان و عدم ریسک برای سلامتی مچ پا مجوز بازی به او خواهیم داد.

پزشک تیم ملی والیبال از تلاش برای مداوای سید محمد موسوی تا آغاز مسابقه رده بندی امشب با ایتالیا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی مدافع وسط تیم ملی والیبال کشورمان در دیدار دیروز(شنبه) مقابل آمریکا از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی و از زمین خارج شد و پس از پایان این دیدار جهت عکس‌برداری همراه پزشک تیم به بیمارستان منتقل شد.

دکتر افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی در خصوص وضعیت این بازیکن برای دیدار امشب(یکشنبه) مقابل ایتالیا گفت: با توجه به عکس‌برداری و معاینات انجام شده، خوشبختانه شکستگی در پای سید وجود ندارد ولی دچار کشیدگی تاندون تیبیایس قدامی و لیگامان ATF مچ پای راست شده است.

او افزود: دیشب پس از بازی مراحل درمان خوبی را پشت سر گذاشتیم. امروز صبح هم یک تمرین سبک ۳۰ درصدی با هم انجام دادیم و در حال حاضر نیز تمام تلاش خود را برای درمان وی تا قبل از بازی ادامه می‌دهیم و در صورت پاسخ مناسب درمان و عدم ریسک برای سلامتی مچ پا مجوز بازی به او خواهیم داد در غیر این صورت به هیچ عنوان در این خصوص ریسک نمی‌کنیم و این موضوع در لحظات پیش از آغاز مسابقه مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز