خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

جامعه ورزش و جوانان لرستان تحرکات گروه داعش را محکوم کرد

کد خبر : ۱۸۵۵۱۵

پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر اداره کل ورزش وجوانان لرستان، طی بیانیه‌ای تحرکات گروه بعثی تکفیری داعش را محکوم کرد.

پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر اداره کل ورزش وجوانان لرستان طی بیانیه‌ای تحرکات گروه بعثی تکفیری داعش را محکوم کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این بیانیه که از طرف کارکنان این اداره کل، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان ورزش، دبیران و سازمان‌های مردم نهاد اعلام شده است، چنین آمده است:
بسمه تعالی
اسلامی که رژیم صهیونیستی را تحمل می‌کند ولی با مذاهب اسلامی دیگر بی‌رحمانه مواجه می‌شود، دست آشتی به سوی آمریکا و ناتو دراز می‌کند ولی در داخل به جنگ‌های قبیله‌ای و مذهبی دامن می‌زند، اعتماد نکنید. امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

یک بار دیگر آتش فتنه توسط گروه‌های تکفیری در منطقه عراق شعله ور شد. آتشی که توسط گروه بعثی تکفیری داعش به منظور از بین بردن وحدت بین مسلمین و ایجاد فتنه و تفرقه بین آنان با حمایت سردمداران صهیونیسم جهانی و حامیان آنان این بار در عراق و با سکوت مجامع جهانی در حال شعله ور شدن است.
کشورهای سلطه و برخی کشورهای غربی منطقه با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی و انسانی گروه‌های تندرو در منطقه، سعی در ایجاد تفرقه‌های مذهبی و قومی و قبیله‌ای و به دنبال آن با ایجاد جنایات فجیع و وحشیانه که با هیچ یک از آموزه‌های الهی همخوانی ندارد، سعی در بهره برداری از این اختلافات و دستیابی به منابع عظیم این ملت‌ها و از بین بردن اماکن مقدسه اسلام و سرپوش گذاشتن بر جنایات و شکست‌های خود در جهان هستند.
بی‌شک دولت و ملت عراق با تبعیت از مرجعیت اصیل شیعه و سایر علمای اسلام با حفظ اتحاد و تاسی بر آموزه‌های اسلامی خواهند توانستتند با غلبه بر گروه بعثی و تروریستی داعش کلیه اقدامات این گروه تروریستی، تکفیری و حامیان آنان را در عراق خنثی کنند.
ما کارکنان و بسیجیان اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها توسط گروه بعثی تکفیری داعش در عراق ضمن حمایت خود از دولت و ملت عراق اعلام می‌‌کنیم ملت عراق با حفظ اتحاد بین مذاهب و قبائل خود و حمایت از دولت قانونی خود یک بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را به فضل الهی ناکام خواهند گذاشت و مشت محکمی بر دهان صهیونیسم جهانی و گروه‌های ساخته دست آن‌ها خواهند زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز