خبرگزاری کار ایران

از سوی آخوندزاده اعلام شد؛

ترکیب تیم جودو اعزامی به مسابقات مغولستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۲۴

تیم ملی جودوی کشورمان که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود در ادامه برنامه‌های خود در رقابت‌های جایزه بزرگ مغولستان شرکت می‌کند.

با برگزاری ۳دیدار انتخابی در وزن ۹۰ - کیلوگرم ترکیب تیم ملی جودو برای حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ مغولستان مشخص شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی جودوی کشورمان که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود در ادامه برنامه‌های خود در رقابت‌های جایزه بزرگ مغولستان شرکت می‌کند.

به همین منظور و برای انتخاب نماینده وزن ۹۰ - کیلوگرم ۳ دیدار انتخابی در حضور رستگار، میراسماعیلی رئیس و نایب رئیس فدراسیون، مسعود حاجی آخوندزاده و ناصر قراگوزلو سرمربی و مربی تیم ملی و عباس‌نژاد مشاور تیم ملی برگزار شد که طی آن وحید نوری، سعید مرادی و قاسم احدی به مصاف هم رفتند. در این مبارزات مرادی موفق به شکست احدی شد، نوری در پیکار با مرادی صاحب پیروزی شد و احدی نیز نوری را شکست داد.

بعد از این ۳ مبارزه کادر فنی تیم ملی در حضور مدیر تیم‌های ملی و رئیس فدراسیون تشکیل جلسه دادند و در پایان مقرر شد احدی و مرادی در مسابقات مغولستان شرکت کنند و نوری نیز به اردوی بین المللی سوچی اعزام شوند.

بدین ترتیب تیم ملی جودو با احسان بهرامیان در وزن ۶۰ - کیلوگرم، وحید حسن زاده در وزن ۶۶ - کیلوگرم، سعید ملایی در وزن ۷۳ - کیلوگرم، امیر قاسمی‌نژاد در وزن ۸۱ - کیلوگرم، قاسم احدی و سعید مرادی در وزن ۹۰ - کیلوگرم، جواد محجوب در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم به رقابت‌های مغولستان اعزام می‌شوند.

مسعود حاجی آخوندزاده هدایت تیم ملی در این مسابقات را برعهده خواهد داشت. رقابت‌های جایزه بزرگ مغولستان ۱۳ تا ۱۵ تیر در " اولانباتور " برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز