خبرگزاری کار ایران

۴ آذر و ۲ تجربه کاملاً متفاوت؛

مهدی زاده: هنوز حسرت آن مبارزه را می‌خورم

کد خبر : ۱۷۵۷۵۵

با اینکه نزدیک به ۴ سال از بازی‌های گوانگژو می‌گذرد، هنوز اما با دیدن فیلم مبارزه مقابل حریف قزاقستانی حسرت می خورم که فرصت کسب مدال را از دست دادم و نتوانستم به فینال برسم.

عضو وزن منهای ۶۰ کیلو گرم تیم اعزامی کاراته به رقابتهای جهانی دانشجویان، گفت: اولین بار است که در مسابقات دانشجویان جهان شرکت می کنم و این تجربه جدیدی برای من خواهد بود که باید در مسیر دستیابی به اهدافم از آن بهره ببرم.

به گزارش ایلنا، امیر مهدی‌زاده ضمن بیان مطلب فوق افزود: می‌دانم این رقابت‌ها از سطح فنی بالایی برخوردار است و من هم به دنبال نتیجه خوب در این پیکارها هستم. در واقع این مسابقات در مسیری قرار دارد که من برای کسب موفقیت در بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان باید از آن عبور کنم.

مهدی‌زاده با تاکید بر اینکه هدف مهمش موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون و جهانی آلمان است، ادامه داد: من به بازیهای آسیایی به دید دیگری نگاه می‌کنم. دنبال جوایز این مسابقه نیستم بلکه هدف من جبران گذشته است.

وی افزود: با اینکه نزدیک به ۴ سال از بازی‌های گوانگژو می‌گذرد، هنوز اما با دیدن فیلم مبارزه مقابل حریف قزاقستانی حسرت می خورم که فرصت کسب مدال را از دست دادم و نتوانستم به فینال برسم.

مهدی زاده با اشاره به اینکه از " ۴ آذر " دو خاطره متفاوت دارد، گفت: من همیشه خدا را بالای سرم می بینم و می دانم که تلاشهایم را بی پاسخ نمی گذارد. ۴ آذر سال ۸۹ در بازیهای آسیایی باختم و یک شکست بزرگ ورزشی را تجربه کردم، اما دو سال بعد در ۴ آذر ۹۱ قهرمان جهان شدم و بزرگترین پیروزی زندگی ورزشی ام را تجربه کردم. این حاصل تلاشی بود که در آن ۲ سال انجام دادم و اکنون هم تلاش می کنم تا ضمن جبران ناکامی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۰، موفقیت جهانی ام را هم تکرار کنم.

وی درباره وضعیت نفرات کنونی اردوی تیم ملی گفت: بی تعارف می گویم تیم امروز کاراته یکی از بهترین تیم های تاریخ است که تک تک نفرات ضمن داشتن پتانسیل بالا،
انگیزه و جوانی، از تجربه کافی نیز برخوردارند. همگی نفرات اردونشین هم قسم شده ایم که در جهانی آلمان موفق عمل کنیم و قهرمانی جهان را جشن بگیریم. خوشبختانه همه امکانات لازم در اختیار اردونشین ها است و با آرامش تمرین می کنیم و من هم به نوبه خودم از کادر فنی و مسئولان فدراسیون تشکر می کنم.

مهدی زاده در مورد هامون درفشی پور، جدی ترین رقیبش در اردوی تیم ملی گفت: این هم لطف خداست که امروز یک حریف خوب مثل هامون درفشی پور را دارم. حضور او در اردو و رقابت با او انگیزه بیشتری در تمرین به من می دهد و همین باعثپیشرفتم می شود.

وی با اشاره به اینکه تیم ایران توان لازم را برای کسب بهترین نتیجه را در رقابتهای دانشجویان جهان دارد، افزود: دقیقاً نمی دانم کدام حریف به مونته نگرو می آید، اما مسابقات دانشجویان همواره سطح خوبی داشته که این دوره هم قطعاً چنین خواهد بود.

دارنده نشان طلای جهان در مورداینکه وضعیت وزن منهای ۶۰ کیلوی حال حاضر جهان چگونه است، گفت: فرانسه، برزیل، آلمان و ترکیه و صربستان همان نفرات قبلی را در ترکیب خود دارند، اما ایتالیا، اسپانیا، دانمارک و مقدونیه نفرات جدبدی را دارند که این دو نفر آخر به فینال قهرمانی اروپا ۲۰۱۴ راه یافتند.

مهدی زاده در پایان گفت: نسبت به دو سال پیش از آمادگی بیشتری برخوردار هستم، دهه ۹۰ می تواند دهه خوبی در زندگی من باشد. از برنز مسابقات آسیایی به طلای مسابقات جهانی رسیدم و تمام هدفم این است این روند موفقیت در زندگی ام ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز