خبرگزاری کار ایران

تیراندازی قهرمانی جهان - مونیخ؛

ناکامی ملی‌پوشان تپانچه ایران در رسیدن به فینال

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۹۸

ملی‌پوشان ایران در مرحله مقدماتی رشته تپانچه ۵۰ متر مردان با حریفان خود به رقابت پرداختند، اما نتوانستند جواز حضور در مرحله فینال این رقابت‌ها را به دست آورند.

ملی‌پوشان تپانچه مردان ایران از رسیدن به فینال مسابقات تپانچه ۵۰ متر مردان جهان باز ماندند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های تیراندازی مونیخ ملی‌پوشان ایران در مرحله مقدماتی رشته تپانچه ۵۰ متر مردان با حریفان خود به رقابت پرداختند، اما نتوانستند جواز حضور در مرحله فینال این رقابت‌ها را به دست آورند.

مرحله مقدماتی این رشته روز گذشته در دو گروه برگزار شد که ابراهیم برخورداری، ملی‌پوش المپیکی ایران در گروه نخست این رقابت‌ها با امتیاز ۵۳۰.۰۲ در بین ۵۰ شرکت کننده در رتبه ۴۱ قرار گرفت و نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

در گروه دیگر هم ابراهیم رحیمی سنگری با ۵۴۷.۰۵ امتیاز بیست و چهارم شد و محمد احمدی با ۵۴۵.۰۴ امتیاز در رتبه ۲۸ قرار گرفت و به این ترتیب احمدی و سنگری به مرحله بعد صعود کردند.

در ادامه این رقابت‌ها امروز نیز در مرحله مقدماتی تپانچه ۵۰ متر مردان ۷۰ تیرانداز با هم رقابت کردند که در نهایت تیراندازانی از صربستان، چین، اسپانیا، روسیه، اوکراین، ترکیه و ژاپن به فینال این رشته راه یافتند. همچنین محمد احمدی با کسب امتیاز ۵۴۸.۰۵ پنجاهم شد و ابراهیم رحیمی سنگری هم با ۵۴۰.۰۷ در رده شصت و یکم قرار گرفت.

نمایندگان ایران فردا در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت زنان به مصاف حریفان خود می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز