خبرگزاری کار ایران

کواچ کاملا حرفه‌ای عمل کرد؛

ظریف: رسم مردانگی نیست الان به تیم ملی برگردم / با کواچ صحبت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۲۱

تیم ملی ما خوش درخشیده و شاگردان کواچ در برزیل نتیجه گرفته‌اند و با چنین شرایطی رسم مردانگی و جوانمردی نیست که در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال در این مقطع قصد ندارد در ترکیب ملی‌پوشان ایران قرار بگیرد چراکه معتقد است علیزاده در ترکیب تیم ملی ما خوش درخشیده و شاگردان کواچ در برزیل نتیجه گرفته‌اند و با چنین شرایطی رسم مردانگی و جوانمردی نیست که در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.

گفت‌گوی فرهاد ظریف با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

در مورد پیروزی تیم ملی والیبال مقابل برزیل در خاک این کشور صحبت می‌کنید؟

یک بازی استثنایی بود و در تاریخ ورزش ما ثبت خواهد شد. ان‌شاالله این روند ادامه داشته باشد چون ما غیر از روسیه تمام تیم‌های بزرگ دنیا را برده‌ایم و ان‌شاالله بتوانیم همین‌طور خوب ادامه دهیم چون در همه پست‌ها عالی بودیم.

فکر می‌کردی در برزیل بتوانیم مقابل این تیم ۳ بر صفر برنده شویم؟

۳ بر صفر که نه، اما می‌دانستم برزیل را می‌بریم چون در بازی اول مقابل برزیل نشان دادیم که می‌توانیم بهتر باشیم، اما برزیل در بازی اول مفت برد. ما در بازی اول به تجربه آنها باختیم، اما در بازی دوم از همان امتیاز اول با اعتماد به نفس و بدون استرس کار کردیم که خیلی خوب بود و بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند.

دوست داشتی در این بازی در ترکیب تیم ملی بازی می‌کردی؟

نه تنها من، بلکه تک تک مردم دوست داشتند کنار تیم ملی باشند، اما سعی کردیم از همین‌جا برای ملی‌پوشان انرژی مثبت بفرستیم و دعا کردیم تا نتیجه بگیریم. هر کسی دوست دارد کنار تیم برنده باشد، اما نشد و قسمت نبود.

این هفته در تهران میزبان برزیل خواهیم بود. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

بدون‌شک در تهران جو سالن به نفع ما خواهد بود، اما با این جمعیتی که به سالن می‌آید فشار روی بچه‌های ما زیاد می‌شود چون تماشگر می‌آید که برد ایران را ببیند. برزیل در ورزشگاه آزادی کار سختی دارد. البته برزیل تیم بزرگی است و می‌تواند خودش را به بازی‌ها برگرداند. امیدوارم بچه‌های ما مغرور نشوند و آماده بازی با برزیل در تهران شوند.

کواچ در این مدت کوتاه تاثیری روی تیم ملی والیبال ما داشته؟

بحثتاثیر نیست، بلکه بحثشناخت است و در ۲ بازی اول مقابل ایتالیا مشخص بود که شناخت زیادی از بچه های ما ندارد و البته طبیعی هم بود اما در بازی با برزیل سریع توانایی های بچه های ما را شناخت و آرمین تشکری و مجتبی میرزا جانپور را به ترکیب اصلی آورد که خیلی تاثیرگذار بودند. کواچ کاملا حرفه‌ای عمل کرد و با تعویض‌هایی که انجام داد، نتیجه گرفت.

چه زمانی به تیم ملی بر می‌گردی؟

من کاملا آماده‌ام و با تیم ملی تمرین می‌کنم، اما با این بازی‌هایی که دیدیم، نیازی به من نیست و سعی می‌کنم فقط کنار تیم باشم رسم مردانگی نیست که الان به تیم ملی برگردم چون علیزاده خوب کار کرده و تیم هم نتیجه گرفته و کواچ هم بخواهد، با او صحبت می‌کنم و شرایط را می‌گویم چون در فرهنگ من نیست و رسم مردانگی و جوانمری نیست که الان برگردم. هر وقت بخواهند به تیم ملی اضافه می‌شوم و مشکلی ندارم، اما الان نیازی به من نیست و امیدوارم تیم ما همچنان خوب بازی کند و نیازی به من نباشد اما آماده ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز