خبرگزاری کار ایران

اجازه ندهید راحت امتیاز بگیرند؛

کواچ: امتیازات زیادی با جای خالی مهاجمین ایتالیا از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۸۶

تیم ملی والیبال کشورمان برای برگزاری دومین مسابقه خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ مقابل ایتالیا به شهر ورونا رسیده بود، از ساعت ۱۶:۳۰ نخستین تمرین خود را در این شهر برگزار کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خطاب به شاگردانش گفت: می دانم توانایی این را دارید که بسیار بهتر از بازی مقابل ایتالیا ظاهر شوید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال کشورمان برای برگزاری دومین مسابقه خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ مقابل ایتالیا به شهر ورونا رسید و دیروز از ساعت ۱۶:۳۰ نخستین تمرین خود را در این شهر برگزار کرد.

در ابتدای این تمرین اسلوبودان کواچ دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و خطاب به آنها گفت: می‌دانم توانایی این را دارید که بسیار بهتر از نمایشی که مقابل ایتالیا داشتید بازی کنید.

وی ادامه داد: شما به دریافت سرویس‌های موجی که در لیگ ایران زده می‌شود عادت کرده‌اید و طبیعی است در مقابل ایتالیا که سرویس‌های پرشی زیادی می‌زنند دچار مشکل شوید، اما مشکل دیگر بازی این بود که امتیازات زیادی با جای خالی مهاجمین ایتالیا از دست دادید.

کواچ گفت: اگر قرار باشد تیم حریف هم با اسپک و هم با جای خالی امتیاز بگیرد کار برایش بسیار ساده خواهد شد بنابراین نباید این اجازه را به آنها بدهیم.

سرمربی تیم ملی ایران که برخی اشتباهات شاگردانش در دریافت و دفاع روی تور را به آنها گوشزد می‌کرد، خطاب به بازیکنان گفت: ساده بازی کنید و به این فکر نکنید تیم حریف چقدر پیچیده بازی می‌کند. شما در بازی نخست ۹ دفاع داشتید که آمار خوبی است، اما این نکات را می‌گویم چون می‌توانستیم حداقل ۵ دفاع دیگر هم داشته باشید.

پس از صحبت‌های کواچ تمرین با حرکات کششی و گرم کردن بازیکنان آغاز شد و سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند تا برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر کادر فنی را مرور کنند.

نحوه مقابله با جای خالی‌های ایتالیا و اسپک زدن در مقابل دفاع ۲ نفره و ۳ نفره با توپ‌های بلند مهمترین بخش تمرین دیروز بود. در پایان نیز بازیکنان ایران تمرین سرویس کردند تا خود را برای رویارویی با ایتالیا در دومین مسابقه لیگ جهانی ۲۰۱۴ آماده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز