خبرگزاری کار ایران

برنامه تیم ملی اعلام شد؛

راه دشوار والیبال ایران از ایتالیا تا برزیل

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۴۲

مردان واالیبال کشورمان سه شنبه شب به تریسته محل برگزاری اولین دیدار خود در لیگ جهانی رسیدند و صبح دیروز آخرین تمرین بدنسازی خود را پیش از آغاز مسابقات انجام دادند.

تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه مقابل لاجوردی پوشان ایتالیا صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مردان واالیبال کشورمان سه شنبه شب به تریسته محل برگزاری اولین دیدار خود در لیگ جهانی رسیدند و صبح دیروز آخرین تمرین بدنسازی خود را پیش از آغاز مسابقات انجام دادند. اولین جلسه تمرین با توپ ملی پوشان در ایتالیا نیز عصر دیروز برگزار شد که اختصاص به تمرینات تاکنیکی و تمرین بد نقاط ضعف ایتالیا داشت.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته اجرایی مسابقات لیگ جهانی در ایتالیا، تیم ایران عصر امروز نیز ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ به وقت محلی در سالن مسابقات با نام پالا تریسته یک جلسه تمرین دیگر برگزار خواهد کرد و آخرین جلسه تمرین ایران را پیش از بازی مقابل ایتالیا صبح روز مسابقه یعنی فردا جمعه نهم خرداد ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ به وقت محلی برگزار می شود.

بر این اساس جلسه پریملیری اینکواری تیم ایران ساعت ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه با حضور محمد مشتاق از کشور ترینیداد نماینده فدراسیون جهانی والیبال و کادر فنی تیم ملی کشورمان برگزار می شود و مدارک و گواهی های لازم تیم جهت شرکت در مسابقات لیگ جهانی جهت تایید بررسی خواهد شد.

جلسه جنرال تکنیکال میتینگ نیز با حضور محمد مشتاق نماینده فدراسیون جهانی، هرنان کاسامیکولا از آرژنیتین و جوزمر پرز بروچه از پرتغال دو داور بین المللی دو مسابقه مسابقات ایران و ایتالیا، کادر فنی تیم و کمیته اجرایی مسابقات در ایتالیا روز پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی در هتل ان اچ تریسته برگزار خواهد شد و در پایان سرمربیان دو در نشست خبری پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

اولین مسابقه ایران و ایتالیا جمعه نهم خرداد ۹۳ ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی و ۲۳ به وقت تهران در سالن پالا تریسته برگزار می شود و دو تیم بلافاصله پس از این دیدار صبح روز شنبه ساعت ۹:۳۰ به وقت محلی راهی شهر ورنا محل برگزاری دومین مسابقه خواهند شد.

اولین تمرین تیم ایران در شهر ورونا ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ روز شنبه ۱۰ خرداد در سالن مسابقه یعنی سالن المپیک این شهر برگزار می شود و ملی پوشان کشورمان دومین تمرین خود را صبح روز یکشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰برگزار می کنند.

مردان والیبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه ۱۱ خرداد دومین دیدار خود مقابل ایتالیا را در لیگ جهانی در سالن المپیک ورونا برگزار می کنند و پس از این مسابقه، روز دوشنبه دوازده خرداد راهی ونیز می شوند و ساعت ۱۸:۱۵ به وقت محلی با هواپیما عازم فرانکفورت می شوند و از انجا به سائوپاولو محل برگزاری دو مسابقه خود با تیم ملی برزیل خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز