خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی آسیا– ازبکستان؛

اسبقی و نصرآزادانی امروز به مصاف رقبا می روند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۸۱

بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی از دیروز(دوشنبه) در سالن " کاخ ورزش " تاشکند ازبکستان آغاز شد که تیم ملی تکواندوی مردان نخستین مدال طلای خود را در وزن دوم توسط فرزان عاشورزاده بدست آورد.

در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیایی، بهنام اسبقی و علیرضا نصرآزدانی نمایندگان مردان در این رقابت ها خواهند بود.

به گزارش ایلنا، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی از دیروز در سالن " کاخ ورزش " تاشکند ازبکستان آغاز شد که تیم ملی تکواندوی مردان نخستین مدال طلای خود را در وزن دوم توسط فرزان عاشورزاده بدست آورد.

در ادامه این رقابت ها و در روز دوم، از ساعت ۹ صبح اوزان ۶۸ - و ۷۴ - کیلوگرم مردان رقابتهای خود را آغاز و بهنام اسبقی(وزن چهارم) و علیرضا نصرآزادانی(وزن پنجم) نمایندگان ایران بر روی شیاپ چانگ آسیا خواهند بود.

در وزن ۶۸ - کیلوگرم، بهنام اسبقی دارنده مدال طلای جهان، در دور اول استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه تکواندوکاران قرقیزستان و قزاقستان رو به رو خواهد شد.

علیرضا نصرآزادانی دارنده مدال طلای جهان، بازیهای آسیایی و قهرمانی آسیا، در وزن ۷۴ - کیلوگرم در اولین دیدارش با " عناس الادرابی " از اردن مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی با برنده مبارزه تکواندوکاران لبنان و ماکائو رو به رو می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز