خبرگزاری کار ایران

فقط با پیکان مذاکره کرده‌ام؛

کارخانه: امیدواریم کواچ مثل ولاسکو تاثیرگذار باشد / زمان نتیجه‌گیری والیبال ایران فرا رسیده!

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۵۸

کواچ در سطح بالا بازی کرده و سرمربی یک تیم لیگ برتری در باشگاههای ایتالیا بوده و این یعنی او قابلیت‌های بالایی دارد و امیدوارم بتواند تاثیرگذار باشد…

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است کواچ و انرژی که صرف این رشته در ایران شده، و الیبال ایران در اوج است و حالا وقت نتیجه‌گیری ما در میادین بزرگ و معتبر است.

گفت‌وگوی کارخانه با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:
در مورد حضور کواچ در تیم ملی والیبال چه نظری دارید؟
به نظرم خوب است و امیدوارم کواچ مثل ولاسکو تاثیرگذار باشد، چون ولاسکو در والیبال ما تاثیر خودش را گذاشت و ان‌شااله کواچ هم همین رویه را داشته باشد.

به نظر شما کواچ در سطح ولاسکو هست؟
به هر حال کواچ در سطح بالا بازی کرده و سرمربی یک تیم لیگ برتری در باشگاه‌های ایتالیا بوده و این یعنی او قابلیت‌های بالایی دارد و امیدوارم بتواند تاثیرگذار باشد. الان دوران اوج والیبال ما است و باید بتواند بهره‌برداری لازم را داشته باشد. والیبال ما الان شایسته نتیجه‌گیری و کسب مقام است و با توجه به هزینه و انرژی که صرف والیبال کرده‌ایم، الان زمان نتیجه گیری است.

تیم ملی ما باید در لیگ جهانی شرکت کند. این حضور را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
این تجربه دوم ما است و باید عملکرد بهتری داشته باشیم و با آمادگی ذهنی و روانی بهتری می‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم که این مسأله می‌تواند در روند تیم ملی ما موثر باشد.

در مورد اولین بازی تیم ملی با ایتالیا در لیگ جهانی چه نظری دارید؟
ایتالیا یک ترس و هراسی از ما دارد که به پیروزی ما کمک می‌کند. البته ایتالیا همواره جزو حرفه‌ای‌ترین تیم های دنیا است، اما این انگیزه در تیم ما وجود دارد که ایتالیا را ببریم و توان بردن آنها را در خاک خودشان داریم. در گذشته هم این اتفاق افتاده است. شناخت کواچ از ایتالیا هم کمک می‌کند و مزید بر علت است و می‌تواند روی بازی ما مقابل ایتالیا تاثیرگذار باشد.

کواچ از و لاسکو جوان‌تر است و با این شرایط باز هم می‌تواند روی والیبال ما تاثیرگذار باشد؟
ولاسکو از کشور ما رفته و نباید در مورد او صحبت کنیم. کواچ وقتی در این سطح است و به کشور ما آمده باید از او حمایت کنیم، ضمن اینکه کواچ آنقدر جوان نیست که نتواند تاثیرگذار باشد. او با تجربه کافی آمده و نائب قهرمانی باشگاه‌های ایتالیا را در کارنامه دارد.

در مورد خودتان صحبت کنیم. برای فصل بعد باتیمی مذاکره کرده‌اید؟
فقط با پیکان صحبت کرده‌ام و هنوز چیزی قطعی نشده است. پیشنهادات دیگری هم بوده و فعلاً در حال بررسی هستم، اما فقط با پیکان صحبت کرده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز