خبرگزاری کار ایران

افروزی مطرح کرد:

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۴۲

در حال حاضر مصدومیت خاصی نداریم و عصر امروز هر ۱۵ بازیکنان با هم تمرین خواهند کرد.

سیامک افروزی در خصوص وضعیت کلی مصدومیت بازیکنان تیم ملی گفت: در حال حاضر مصدومیت خاصی نداریم و عصر امروز هر ۱۵ بازیکنان با هم تمرین خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم ملی گفت: رحمان داورری در عضلات پاراورتبرال ستون فقرات که دچار TRIGGER PIONTهای متعدد شده و در وسط بازی دوم با بلغارستان به علت درد تعویض و تحت درمان با لیزر، طب سوزنی و فیزیوتراپی قرار گرفته است. در تمرین دیروز صبح که کار با وزنه بود به تمرینات تخصصی پرداخت و عصر نیز به صورت اختصاصی و جدا از تیم تمرین کرد. پیش‌بینی می‌شود برای تمرین امروز عصر با آمادگی خوبی حاضر شود.

افروزی درخصوص سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی کشورمان اظهار کرد: موسوی دچار التهاب دو تاندون‌های زیر کشککی به صورت مزمن است و به علت درد مجدد در این ناحیه از انجام پرش در تمرین عصر منع شد و فقط به زدن سرویس و برخی تاکنیک‌ها و همچنین تمرینات اختصاصی زانو ادامه داد ولی امروز می‌تواند به صورت عادی تمرین کند.

وی ادامه داد: همچنین مصدومیت میرزاجانپور تقریبا به طور کامل درمان شده و او در بازی دوم با بلغارستان بر اساس نظر کواچ در ست دوم در ترکیب اصلی بازی کرد. مصدومیت کمر عادل غلامی نیز در حدود ۹۰ در صد بهبودی داشته و همچنان تحت درمان است.

افزوری در پایان گفت: بقیه بازیکنان تیم مشکل جدی مصدومیت ندارند و فقط برخی‌ها تحت درمان های جزئی هستند و عصر امروز تمرین با کلیه نفرات با حضور ۱۵ بازیکن برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز