خبرگزاری کار ایران

والیبال باشگاه‌های آسیا - مانیل؛

پیروزی متین ایران بر نماینده لبنان

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۵۰

صعود هر دو تیم به دور دوم مسابقات قطعی بود. متین ورامین ایران با پیراهن سورمه ای و زهراالمینا لبنان به پیراهن سرخ برابر هم به میدان رفتند.

تیم والیبال متین ورامین ایران در روز پایانی مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با نتیجه ۳ بر یک زهرا المینا لبنان را شکست داد.

به گزارش ایلنا، سالن زیبای مو آرنا شهر مانیل فیلیپین از ساعت ۱۴ به وقت محلی شاهد برگزاری مسابقه والیبال بین دو تیم متین ورامین و زهرا المینا لبنان بود. متین ورامین دو پیروزی ۳ امتیازی و زهرا المینا دو پیروزی ۲ امتیازی برابر نمایندگان ویتنام و ژاپن بدست آورده بودند. صعود هر دو تیم به دور دوم مسابقات قطعی بود. متین ورامین ایران با پیراهن سورمه ای و زهراالمینا لبنان به پیراهن سرخ برابر هم به میدان رفتند.

بازیکنان متین از همان امتیاز اول کار را مقتدرانه آغاز کردند. متین آنقدر خوب و بی نقص بازی می‌کرد که اجازه نمی‌داد بازیکنان حریف خودی نشان دهند. دفاع ۳ نفره متین مستحکم‌تر از آن بود که با آبشارهای فورتادو بشکند. پوریا فیاضی و شهرام محمودی با آبشارهای بی نظیر خود چاره‌ای جز تسلیم شدن برای حریف نگذاشته بودند. متین ست اول بازی را ۲۵ بر ۱۶ برد.

در آغاز ست دوم تشویق هواداران حاضر در سالن حتی یک دقیقه هم قطع نمی‌شد. وحید سید عباسی هم به جای معروف به میدان رفت. تیم زهراالمینا لبنان در ست دوم آشفته به نظر می‌رسید. آن‌ها حتی در اجرای تاکتیک‌های ساده هم گاهی دچار اشتباه می‌شدند. بانیولی در ست دوم چند تعویض کرد و بازیکنان ذخیره را هم به میدان فرستاد. داور چندین اشتباه فاحش در ست دوم مسابقه داشت. در نهایت این ست هم ۲۵ بر ۲۰ به سود متین ورامین تمام شد.

در ست سوم لبنان چیزی برای زا دست دادن نداشت. آنها تلاش زیادی کردند بازی پایاپایی را ارائه دهند. علی نصر هم در ست سوم به میدان رفته بود تا بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ حریفان بکشد. میکائیل تاجر در ست سوم به میدان رفت تا مثل دو بازی قبلی با آبشارهای تماشایی خودش یک برد دیگر برای متین ایران به ارمغان بیاورد. لبنانی ها تا امتیازهای پایانی پایاپای متین پیش آمدند. چند اشتباه فردی از بازیکنان متین کافی بود تا ست سوم بازی در امتیاز ۲۷ بر ۲۵ به سود تیم زهرا المینا تمام شود.

در ست چهارم بازیکنان ایران دیگر سر شوخی با حریف نداشتند. بازی خوب علی نصر و دریافت‌های طلایی نظری افشار موجب شد تا متین ۳ امتیاز جلو بیافتد. برونو فورتادو فراتر از انتظار بازی می‌کرد. هوشمندی مصطفی شریفات و دفاع خوب او نیز اجازه نمی‌داد حریف امتیاز بگیرد. متین بیشتر به اشتباه‌های خودش امتیاز می‌داد. باربتو دیگر اسپکر لبنان از پشت خط پروازهای تماشایی خود برای لبنان امتیاز می‌گرفت. ترکیب ذخیره‌های ایران در ست چهارم کولاک کردند. متین ایران اختلاف امتیاز را به عدد ۵ رساند و هر دقیقه این فاصله را بیشتر می‌کرد. متین ورامین ست چهارم مسابقه را برد.

در نهایت متین ورامین در دیدار با تیم زهراالمینا لبنان با نتیجه ۳ بر یک و امتیازهای(۲۵-۱۶،۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۷،۲۵-۱۷) پیروز شد و به عنوان صدرنشین جواز حضور در مرحله دوم رقابت ها را بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز