خبرگزاری کار ایران

یک هفته در اتریش فقط کنسرو خوردیم؛

حمیدی: مدیری که نمی تواند کاری کند باید برود / تقصیرها را گردن دیگران می اندازند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۳۹

از کنار این مدال ها عده ای به آنچه می خواستند، رسیدند و به خاطر مدال های ما در آسیا و جهان دارای موقعیت شدند، اما او هیچ حمایت مادی و معنوی از ما مدال آوران نمی کنند.

قهرمان جوجیتسوی جهان گفت: انجمن کوچکترین حمایت مادی و معنوی از ملی پوشان نمی کند.

محسن حمیدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: کارنامه ما در ۵ سال گذشته مشخص است. علاوه بر مدال های مختلف در میادین جهانی و بین المللی، اخیرا در بزرگترین مسابقات رزمی جهان یعنی کامبت گیمز روسیه با ۳ شرکت کننده یک طلا و یک نقره به دست آوردیم که در تاریخ جوجیتسو و همچنین ورزش های رزمی ایران بی سابقه است، اما مسئولان در قبال این همه افتخارآفرینی چه کرده اند؟

وی ادامه داد: از کنار این مدال ها عده ای به آنچه می خواستند، رسیدند و به خاطر مدال های ما در آسیا و جهان دارای موقعیت شدند، اما او هیچ حمایت مادی و معنوی از ما مدال آوران نمی کنند.

نایب قهرمان جوجیتسوی کامبت گیمز روسیه ادامه داد: سال گذشته در مسابقات جهانی اتریش، به مدت یک هفته کنسرو می خوردیم و جالب اینکه این کنسروها را هم با پول خود تهیه کردیم، با این حال علی رغم این همه مشکل، توانستم برنز جهان را به دست آورم، اما نه تنها از بنده و سایر ملی پوشان حمایتی نکردند، بلکه چندی بعد در سفر به ایتالیا که برای کسب سهمیه کامبت گیمز بود، برای بچه های تیم ملی حاشیه سازی هم کردند.

حمیدی تصریح کرد: در شرایطی که ما در ایتالیا مشغول مسابقه بودیم، انجمن در ایران مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کرد، من نمی دانم علت این کار چه بود؟ مگر ما تیم ملی جوجیتسو نبودیم که در یک تورنمنت بین المللی شرکت کرده بودیم، پس چرا انتخابی تیم ملی برگزار کردند؟

قهرمان اسبق جودوی آسیا در ادامه به سایر مشکلات جوجیتسو اشاره کرد و اظهار داشت: ما نه لیگ داریم و نه مسابقات کشوری. حقوق هم که نمی گیریم، پس با کدام انگیزه در مسابقات شرکت و برای کشورمان مدال کسب کنیم؟

وی در پاسخ به این سوال که مقرر کردن حقوق و همچنین گنجاندن اسامی مدال آوران در لیست پاداش وزارت ورزش وظیفه فدراسیون مربوطه است، گفت: وقتی فدراسیون شخصی را به عنوان رئیس انجمن انتخاب می کند، این وظیفه رئیس انجمن است که خواسته های قهرمانان را پیگیری کند که متاسفانه این کار توسط مسئول انجمن جوجیتسو انجام نمی شود.

قهرمان جوجیتسوی جهان در ادامه در خصوص شکایت رئیس انجمن جوجیتسو از سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: این گونه کارها چیزی جز فرافکنی و مقصر جلوه دادن دیگران نیست. می خواهند تقصیرها را گردن دیگران بیندازند تا خود پاسخگوی مسائل و مشکلات نباشند.

حمیدی در پایان یادآور شد: معتقدم در دنیای قهرمانی، هر ورزشکاری نتوانست کار کند و موفق باشد، باید جای خود را به نفرات دیگر بدهد. در بحثمدیریت نیز این گونه است. یعنی اگر مدیری نمی تواند کاری کند، باید برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز