خبرگزاری کار ایران

بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا؛

برتری پتروشیمی بر نماینده اردن / فینالی تمام ایرانی در آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۶۲

پتروشیمی، کوارترهای اول و دوم را با نتایج ۲۶ بر ۱۶ و ۲۰ بر ۱۶ به سود خود رقم زد. در کوارتر سوم دو تیم به تساوی ۲۵ بر ۲۵ دست یافتند تا نماینده کشورمان در پایان سه کوارتر، با نتیجه ۷۱ بر ۵۷ از حریف پیشی بگیرد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام موفق شد تیم ASU اردن را شکست دهد و حریف تیم مهرام، دیگر نماینده ایران در فینال مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایلنا، در مرحله نیمه نهایی پانزدهمین دوره رقابت های بسکتبال باشگاه‌های غرب‌ آسیا که به میزبانی ایران و در تالار بسکتبال مجموعه آزادی تهران در حال برگزاری است، از ساعت ۱۸ امروز(چهارشنبه) تیم پتروشیمی بندر امام دومین نماینده کشورمان، به مصاف ASU اردن رفت و با نتیجه ۸۲ بر ۶۴ مقابل این تیم به برتری رسید و حریف تیم مهرام در بازی فینال شد.

پتروشیمی، کوارترهای اول و دوم را با نتایج ۲۶ بر ۱۶ و ۲۰ بر ۱۶ به سود خود رقم زد. در کوارتر سوم دو تیم به تساوی ۲۵ بر ۲۵ دست یافتند تا نماینده کشورمان در پایان سه کوارتر، با نتیجه ۷۱ بر ۵۷ از حریف پیشی بگیرد. در نهایت هم این بازی در پایان با نتیجه ۸۲ بر ۶۴ به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

به این ترتیب دو تایم پتروشیمی و مهرام بازی فینال رقابت‌های باشگاه های غرب آسیا را فردا پنجشنبه ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز