خبرگزاری کار ایران

نشست تخصصی کار گروه اخلاق ورزشی؛

شجیع: پیش‌نویس نظام نامه اخلاق حرفه‌ای ورزش کشور بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۳۸

هدف از تدوین این نظام نامه تعیین استانداردها و ضوابط اخلاقی برای فعالیت‌های حرفه‌ای کلیه افراد مرتبط با ورزش در ایران بوده و از این رو تمامی نهادهای اجرایی وزارت ورزش و جوانان را نیز در بر می‌گیرد.

نشست تخصصی کار گروه اخلاق ورزشی شورای راهبردی به منظور بررسی پیش نویس نظام نامه اخلاق حرفه ای ورزش کشور صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا شجیع با بیان این مطلب گفت: پیش نویس نظام نامه اخلاق حرفه ای ورزش کشور در راستای تحقق شعار " ورزش پاک، معنوی و معرفتی " و با درنظر گرفتن دست آوردهای علمی و تخصصی مرتبط با اخلاق ورزشی در ایران و جهان و به منظور حفظ شئون حرفه ای و منزلت اجتماعی جامعه ورزش تدوین شده است.

وی افزود: هدف از تدوین این نظام نامه تعیین استانداردها و ضوابط اخلاقی برای فعالیت‌های حرفه‌ای کلیه افراد مرتبط با ورزش در ایران بوده و از این رو تمامی نهادهای اجرایی وزارت ورزش و جوانان را نیز در بر می‌گیرد.

شجیع توضیح داد: نشست امروز با حضور جمعی از صاحب نظران حوزه فرهنگ و اخلاق ورزشی کشور به منظور بررسی تخصصی محتوای این نظام نامه تشکیل شده و البته در روزهای آینده با حضور کارشناسان و نمایندگان بخش‌های مختلف وزارت ورزش و جوانان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: با تدوین و تصویب این نظام نامه به عنوان یک سند بالا دستی، زمینه برای تشکیل کمیته‌های اخلاق در چارچوب آیین نامه‌های مشخص فراهم شده و البته بر پایه دیدگاه مقام عالی وزارت، آموزش، تشویق، ارتقاء و توانمندسازی در حوزه اخلاق به عنوان رویکرد عمومی تدوین نظام نامه در دستور کار قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز