خبرگزاری کار ایران

ایرانی‌نژاد خبرداد:

تجلیل از قهرمان قهرمانان دوچرخه‌سواری در مشهد

کد خبر : ۱۴۳۳۲۹

با محاسبه امتیازات کسب شده توسط دوچرخه سواران مشهدی، نفرات برتر مجموع مسابقات مختلف که در فصول و مناسبت های مختلف برگزار شده است به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان مشهد از برگزاری مراسم معرفی و تجلیل از دوچرخه سواران برتر مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مجتبی جاودانی ایرانی‌نژاد اظهار کرد: مراسم معرفی و تجلیل از دوچرخه سواران برتر سال ۹۲ هیات دوچرخه سواری شهرستان مشهد از ساعت ۱۷ امروز ۱۶ بهمن ماه در تالار همایش کودک و آینده بوستان کوهسنگی برگزار می شود.

وی افزود: با محاسبه امتیازات کسب شده توسط دوچرخه سواران مشهدی، نفرات برتر مجموع مسابقات مختلف که در فصول و مناسبت های مختلف برگزار شده است به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان مشهد ادامه داد: در این مراسم از زحمت کشان هیات و پیشکسوتان دوچرخه سواری مشهد نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.

وی همچنین از برگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با مشارکت تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد خبر داد و گفت: این همایش از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه ۱۸ بهمن ماه از میدان دکتر شریعتی مشهد آغاز می شود.

جاودانی گفت: این همایش دوچرخه سواری ویژه آقایان می باشد و حضور با هر نوع دوچرخه ای برای شرکت کنندگان بلامانع است.

وی بیان کرد: یک گروه ۳۵ نفری از دوچرخه سواران مشهد نیز روز ۱۸ بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر حرکت خود را با شعار خلیج همیشه فارس به سمت جزیره قشم آغاز خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز