خبرگزاری کار ایران

گلدوزیان خبرداد:

دوره کشوری ماساژ در مشهد برگزار می‌‌شود

کد خبر : ۱۴۳۳۲۶

این دوره آموزشی ۶۰ ساعته ویژه آقایان و با حضور شرکت کنندگانی از استان و سراسر کشور به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی ماساژ به صورت کشوری در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا گلدوزیان گفت: یک دوره آموزشی ماساژ با حضور مدرسان فدراسیون از ۲۶ بهمن ماه در خانه معلم مشهد آغاز می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی ۶۰ ساعته ویژه آقایان و با حضور شرکت کنندگانی از استان و سراسر کشور به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی همچنین از پوشش پزشکی مسابقات جام فجر دانش آموزان استان خبر داد و گفت: این رقابت ها در ۴ رشته و از سوی آموزش و پرورش استان برگزار می شود که تیم های پزشکی هیات در آن خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از باشگاه های ورزشی مشهد در مدت اخیر، بیان کرد: در این بازدیدها تعداد ۱۱ باشگاه متخلف بدون مجوز جهت پلمپ به حراست اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شده اند.

گلدوزیان خاطر نشان کرد: باشگاه‌های ورزشی سپنتا، سردار و کیان‌مهر مشهد نیز که تمامی قوانین مربوط به سلامت و بهداشت و مجوزهای لازم را رعایت کرده بوده اند به منظور به اداره کل معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز