خبرگزاری کار ایران

عبدالکریم سودی:

خراسان، مهد کشتی آلیش ایران است

کد خبر : ۱۴۳۳۲۲

با توجه به امکانات خوبی که در استان وجود دارد میزبانی راضی کننده را از خراسان رضوی شاهد هستیم.

رییس انجمن آلیش کشور گفت: با امکانت خوبی که در خراسان رضوی وجود دارد میزبانی مطلوبی از دور برگشت لیگ برتر آلیش آقایان در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم سودی در خصوص میزبانی استان از رقابت های لیگ برتر کشتی آلیش کشور، اظهار داشت: با توجه به امکانات خوبی که در استان وجود دارد میزبانی راضی کننده را از خراسان رضوی شاهد هستیم.

وی با اشاره به استقبال اندک تماشاچیان از این رقابت ها افزود: با توجه به اینکه خراسان مهد کشتی آلیش کشور محسوب می شود، انتظار بیشتری از مردم استان برای تماشای این رقابت ها می رفت.

رییس انجمن آلیش فدراسیون انجمن های ورزشی کشور با بیان اینکه کیفیت مسابقات نسبت به دور رفت بیشتر شده است، اظهار داشت: با توجه به حساسیت مسابقات و رقابت تنگاتنگ تیم ها، تیم داوری با خونسردی بیشتری کار قضاوت مسابقات را انجام می دهند.

وی ادامه داد: در پایان امروز ۱۶ بهمن ماه ۴ تیم برتر به دور پایانی رقابت ها که نیمه اول اسفند ماه به میزبانی تهران برگزار می شود، راه خواهند یافت.

سودی همچنین از برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی های سنتی با عنوان جایزه بزرگ خلیج فارس خبر داد و گفت: مجوزهای لازم برای برگزاری این مسابقات اخذ شده که امیدواریم با جذب حامیان مالی، این رقابت ها تا پایان سال جاری برگزار شود.

رییس انجمن آلیش فدراسیون انجمن های ورزشی محل برگزاری این مسابقات را جزیره کیش اعلام کرد و افزود: در صورت به وجود آمدن شرایط خاص، با توجه به تجربه خوبی که از برگزاری مسابقات در مشهد داریم، این شهر یکی از گزینه های مد نظر برای میزبانی مسابقات جام جهانی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز