خبرگزاری کار ایران

در ۳ اسلحه برگزار می‌شود؛

برگزاری مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۵

برای نفرات اول، دوم و سوم این مسابقات در هر اسلحه به ترتیب ۳۰۰،۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

فدراسیون شمشیربازی به منظور گرامیداشت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات جایزه بزرگ در هر سه اسلحه مردان کرده است.

به گزارش ایلنا، مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ دهه فجر با برگزاری رقابت های اسلحه سابر آغاز خواهد شد. این مسابقات روز چهارشنبه برگزار می شود. در چارچوب همین مسابقات یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیز به ترتیب رقابت های اسلحه فلوره و اپه برگزار خواهد شد.

عباسلعی فاریابی، مسئول برگزاری مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ ویژه دهه فجر در رابطه با شرکت کنندگان در این رقابت ها به روابط عمومی فدراسیون گفت: ورود برای همه بازیکنان آزاد است. بر همین اساس هنوز تعداد نهایی نفرات شرکت کننده در هر یک از این مسابقات مشخص نیست.

وی تصریح کرد: ثبت نام بازیکنان برای حضور در رقابت های هر یک از اسلحه های سابر، فلوره و اپه در روز مسابقه انجام می شود و پس از آن تعداد دقیق شرکت کنندگان و چگونگی جدول رقابت های آنها مشخص خواهد شد.

فاریابی با تاکید بر اینکه گرامیداشت سی وپنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هدف اصلی از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ است، خاطرنشان کرد: البته ادامه روند آماده سازی بازیکنان برای اعزام هایی که در پیش دارند دیگر هدف ما از برگزاری این رقابت هاست. ضمن اینکه این مسابقات یکی از ملاک های فدراسیون برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در اردن هم خواهد بود.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون شمشیربازی در مورد جایزه نقدی رقابت های جایزه بزرگ گفت: طبق روال همیشه برای نفرات اول، دوم و سوم این مسابقات در هر اسلحه به ترتیب ۳۰۰،۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز