خبرگزاری کار ایران

علیرغم قبول دو شکست درهفته پایانی؛

دانشگاه آزاد قهرمان نیم فصل سوپر لیگ کاراته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۴۵

پیمان سلطانیان جوان شایسته لوله سبز برابر ذبیح‌الله پورشیب دارنده چندین مدال آسیایی به برتری ۹ بر ۲ رسید تا در نهایت، پیروزی تیمش را رقم بزند.

هفته چهارم سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور با نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاداسلامی به پایان رسید تا شاگردان احمد صافی برای کسب یک عنوان قهرمانی دیگر در انتهای فصل، امیدواری‌های فراوانی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته پایانی دور رفت و هفته نخست دور برگشت سوپر لیگ کاراته روز پنجشنبه به میزبانی هیات کاراته استان قم و در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان شهر قم برگزار شد.

در این هفته آخرین بازی دور رفت، تیم دانشگاه آزاد در نخستین دیدار خود، مناطق نفت خیزجنوب را در دیداری یکطرفه شکست داد، اما در گام دوم برابر لوله سبز آسیا غافلگیر شد و ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد.

در این دیدار، مبارزات جالبی در بخش کومیته به نمایش در آمد که در وزن آزاد، پیمان سلطانیان جوان شایسته لوله سبز آسیا برابر ذبیح الله پورشیب دارنده چندین مدال آسیایی به برتری ۹ بر ۲ رسید تا در نهایت، پیروزی تیمش را رقم بزند.

اما دانشگاه آزادی‌ها در دیدار پایانی نیم فصل نخست مقابل آذرخودرونوین قم که از حمایت هواداران خود سود می برد قرار گرفتند. آذرخودرو نیز پیش از رویارویی با دانشگاه آزاد برابر صنعت برق هرمزگان به برتری ۲۸ بر صفر رسیده بود.

دیدار دانشگاه و آذروخودرو درحالی آغاز شد که داوود شاهچراغی برابر ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی پیروز شد و کاتای تیمی آذرخودرو نیز در دیداری نزدیک با حساب ۳ بر ۲ دانشگاه را شکست داد تا میزبان از حریف پرمهره خود پیشی بگیرد.

در بخش کومیته و در نخستین مبارزه، سجاد گنج زاده از دانشگاه با حساب ۲ بر یک مهدی دولی خانی از آذرخودرو را شکست داد و مجید حسین نیا در مبارزه ای نفسگیر با حساب ۱۳ بر ۱۱ محمدشایگان را برد تا امید به اردوی دانشگاه بازگردد. در ادامه امیر مهدی زاده قهرمان جهان در مبارزه ای نزدیک با حساب ۲ بر صفر، هامون درفشی پور را شکست داد تا میزبان به شرایط آرمانی نزدیک شود، اما پیروزی حسین سمندر و بهمن عسگری از دانشگاه آزاد برابر سعید علیپور و ابراهیم حسن بیگی از آذرخودرو، شرایط دانشگاه را برای رسیدن به پیروزی ایده آل کرد.

در ادامه، هادی داوودآبادی با حساب ۳ بر صفر مهدی سلطانی را شکست داد، ولی پیروزی ۴ بر ۲ ذبیح الله پورشیب مقابل سامان حیدری از آذرخودرو در نهایت پیروزی ۱۵ بر ۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی مقابل آذر خودرونوین قم را رقم زد.

نتایج کامل بازی ها به این شرح است:

هفته پایانی دور رفت: آوای رزم ۱۸ - جندی شاپور شیراز ۸

صنعت برق هرمزگان صفر - آذرخودرونوین قم ۲۸

مناطق نفت خیزجنوب صفر - دانشگاه آزاد اسلامی ۲۸

شهید داورزنی قرچک ۷ - باشگاه پرهام ۲۱

لوله سبز آسیا ۱۴ - دانشگاه آزاد اسلامی ۱۲

مناطق نفت خیرجنوب ۲۰ – فولاد مبارکه سپاهان ۷

شهید داورزنی قرچک صفر - آوای رزم ۲۸

صنعت برق هرمزگان ۱۶ - باشگاه پرهام ۱۲

آذرخودرونوین قم ۱۳ - دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵

مناطق نفت خیزجنوب ۲۳ - جندی شاپور شیراز ۴

لوله سبزآسیا ۱۹ – فولاد مبارکه سپاهان ۶

هفته نخست دور برگشت: دانشگاه آزاداسلامی ۲۵ - آوای رزم ۳

باشگاه پرهام ۲۰ - جندی شاپورشیراز ۷

آذرخودرونوین قم ۲۸ - مناطق نفت خیزجنوب صفر

شهید داورزنی قرچک صفر - لوله سبز آسیا ۲۸

فولادمبارکه سپاهان ۱۶ - صنعت برق هرمزگان ۱۱

گفتنی است در پایان هفته نخست دور برگشت سوپر لیگ کاراته کشور تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شد، تیم آذر خودرو نوین قم در رتبه دوم قرار گرفت و تیم لوله سبز آسیا عنوان سوم را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز