خبرگزاری کار ایران

فقر جودوکار سنگین وزن در ایران؛

دعوت یک کشتی‌گیر باستانی به اردوی تیم ملی جودو!

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۰

میرزاپور حدود چند ماه است در اردوی تیم ملی جودو حضور دارد که این اتفاق پرسش‌های زیادی را ایجاد کرده است.

اسامی ۳۴ جودوکار به اردوی تیم ملی درحالی هفته گذشته اعلام شد که در بین نفرات دعوت شده، یک کشتی گیر باستانی دیده می شود و این سوال را در ذهن پدید می آورد که آیا جودوی ایران در سنگین وزن دچار فقر جودوکار شده است؟!

به گزارش ایلنا، در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی جودو، نام احمد میرزاپور نیز دیده می‌شود که اساسا جودوکار نیست. وی که در دسته سنگین وزن مشغول تمرین با دیگر اردونشینان است، از کشتی باستانی به جودو آمده که طبق صحبت‌های سرمربی تیم ملی، در رشته کشتی چوخه نیز فعالیت می‌کرده است. البته میرزاپور حدود چند ماه است در اردوی تیم ملی جودو حضور دارد که این اتفاق پرسش‌های زیادی را ایجاد کرده است. اول این که آیا واقعا جودوی ایران در دسته سنگین وزن با فقر جودوکار قابل روبروست و یا این که هم استانی بودن میرزاپور با مسعود حاجی آخوندزاده سرمربی کنونی تیم ملی باعثدعوت از این ورزشکار به اردوی تیم ملی جودو شده است؟

در همین رابطه نظر حاجی آخوندزاده را جویا شدیم که وی به خبرنگار ایلنا گفت: میرزاپور چوخه کار بوده و در کشتی باستانی هم فعالیت می کرده است. با این حال او استعداد خوبی در جودو دارد و می تواند در سنگین وزن به کمک تیم ملی بیاید.

وی افزود: اگر صرفا به این مسائل توجه کنیم، پس حضور جواد محجوب در تیم ملی جودو نیز دچار اشکال است. چون او هم کشتی چوخه کار می کرد. در حالی که نباید به این موضوعات توجه کرد.

سرمربی تیم ملی جودو در پاسخ به این سوال که آیا حضور یک کشتی گیر باستانی در اردوی تیم ملی جودو به معنای نداشتن جودوکار خوب در سنگین وزن است، اظهار داشت: چنین چیزی را قبول ندارم. به غیراز او چند جودوکار خوب دیگر در اوزان سنگین دعوت شده اند که میرزاپور نیز در کنار آنها تمرین می کند.

حاجی آخوندزاده در پایان درخصوص دعوت احتمالی از محمد رضا رودکی کاپیتان سابق و سنگین وزن تیم ملی به اردو خاطر نشان کرد: بنده قبلا هم گفتم درهای تیم ملی بر روی همه از جمله رودکی باز است و او هروقت بخواهد می تواند به تیم ملی برگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز