خبرگزاری کار ایران

سپاهان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۸۲۵

تیم هندبال سپاهان اصفهان موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال را از آن خود کند.

به گزارش ایلنا دومین دیدار فینال لیگ برتر هندبال مردان از ساعت 16 در  تالار شهید سلیمانی فدراسیون هندبال  بین دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 15 بر 13 به سود نیروی زمینی ارتش به پایان رسید. تیم شهید شاملی در دیدار دوم فینال با نتیجه 27 بر 21 مقابل سپاهان به پیروزی رسید ولی با توجه به شکست 36 بر 27 در دیدار نخست، در نهایت تیم سپاهان در مجموع دو دیدار عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

پس از پایان این نیمه تماشاگران نیروی زمینی و کادر فنی سپاهان درگیر شدند. وسلین، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان و تیم سپاهان سعی داشت هواداران نیروی زمینی ارتش را به آرامش دعوت کند. در ادامه این درگیری‌ها به سکوی سپاهانی‌ها نیز کشیده شد.

دیدار رفت دو تیم 36 بر 27 به سود نماینده اصفهان به پایان رسیده بود‌. به این ترتیب پرونده سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با قهرمانی سپاهان و نایب قهرمانی نیروی زمینی به پایان رسید. صنعت مس کرمان و سپاهان نوین نیز مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

به این ترتیب سپاهان برای هفدهمین بار و سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شد. سپاهان و نیروی زمینی شهید شاملی جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا در سال 2024 را به دست آوردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز