خبرگزاری کار ایران

جناح چپ دفاع السد قطر ضعیف است؛

چرخابی: بازی در قطر خیلی برای سپاهان مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۱

به نظرم سپاهان در سخت‌ترین گروه ممکن در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و با توجه به اینکه در لیگ برتر ایران شانس قهرمانی‌اش کم شده، باید در آسیا تلاش بسیار زیاد داشته باشد.

پیشکسوت تیم قوتبال سپاهان اصفهان گفت: به نظر من سپاهان در سخت‌ترین گروه ممکن لیگ قهرمان آسیا قرار گرفته است.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من بازی‌های ۳ تیم دیگر گروه سپاهان را دیده‌ام و به نظرم سپاهان در سخت‌ترین گروه ممکن در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و با توجه به اینکه در لیگ برتر ایران شانس قهرمانی‌اش کم شده، باید در آسیا تلاش بسیار زیاد داشته باشد.

وی در مورد السد قطر اولین حرف سپاهان در آسیا گفت: آخرین بازی السد مقابل الغرافه را دیدیم، این تیم با سیستم ۱-۳ - ۲-۴ بازی می‌کند و بر عکس اکثر لژیونرهایی که به کشورهای عربی می‌روند، لژیونرهای السد و بازیکنان داخلی‌اش بسیار متعصب بازی می‌کنند. رائول گلزن این تیم است و نوک حمله السد بازی می‌کند، السد قطر تیمی است که با پاس‌های کوتاه بازی می‌کند.

وی افزود: السد قطر یک بازیکن برزیلی دارد که خیلی تکنیکی است و پشت رائول بازی می‌کند و یک مدافع کره‌ای دارند که بسیار نفوذی کار می‌کند و قد بلندی دارد و سرزن است. همچنین به نظرم جناح چپ دفاعی تیم السد قطر ضعیف است و سپاهان می‌تواند از این ضعف حریفش استفاده کرده و حملاتش را از جناح راست انجام دهد.

پیشکسوت سپاهان اظهار داشت: سپاهان بعد از تساوی مقابل مس‌کرمان شانس قهرمانی‌اش در لیگ برتر ایران کم شد و به همین دلیل باید بازی‌های آسیایی را خیلی جدی بگیرد. بازی در قطر خیلی برای سپاهان مهم است و اگر از این بازی یک امتیاز بگیرد کار بسیار بزرگی انجام داده است.

چرخابی در پایان گفت: با توجه به اینکه تیم السد قطر با ۵ هافبک بازی می‌کند و کرانچار ۲-۴ - ۴ تیمش را به میدان می‌فرستد، باید ۲ مهاجم سپاهان در عمق یکدیگر قرار بگیرد تا نفر عقب‌تر بتواند در هنگام دفاع به خط هافبک تیم کمک کند. سپاهان در این بازی باید میزان دوندگی‌اش را زیاد کند چون اگر این کار را نکند، حتما ً به مشکل می‌خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز