خبرگزاری کار ایران

۹ تیم داخلی و خارجی اعلام آمادگی کرده‌اند؛

نهمین دوره جام کاراته ایران زمین در خانه‌تکواندو برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۶۴

تیم دانشگاه‌آزاد که فصل قبل قهرمان سوپر لیگ شد به همراه تیمی متشکل از قهرمانان مسابقات کشوری شوتوکان نیز به عنوان تیم‌های داخلی در تورنمنت ایران زمین حضور خواهند داشت.

رقابت‌های بین‌المللی کاراته جام ایران‌زمین در حالی روز چهارشنبه نهمین دوره خود را پشت سر خواهد گذاشت که امسال خانه تکواندو میزبان این تورنمنت است.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های کاراته جام ایران زمین جزو معدود مسابقات در ورزش ایران است که به طور منظم برگزار می‌شود و کشورمان امسال نیز میزبان نهمین دوره آن است. بر این اساس روز چهارشنبه ۴ دی‌ماه جاری خانه تکواندوی تهران میزبان این پیکارهاست.

احمد صافی رئیس سبک شوتوکان در این باره به ایلنا گفت: برای حضور در این رقابت‌ها ۷ تیم داخلی و خارجی اعلام آمادگی کرده‌اند که البته تیم‌های عراق و امارات امروز(یکشنبه) وارد تهران شدند. همچنین قرار است تیم‌های کره‌جنوبی، ازبکستان و آذربایجان نیز تا فردا به ایران سفر کنند. همچنین منتظر ورود تیم‌های گرجستان و ارمنستان نیز هستیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد افزود: تیم دانشگاه‌آزاد که فصل قبل قهرمان سوپر لیگ شد به همراه تیمی متشکل از قهرمانان مسابقات کشوری شوتوکان نیز به عنوان تیم‌های داخلی در تورنمنت ایران زمین حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم کاراته کره‌جنوبی ادامه داد: هیتوشی کاسویا بنیانگذار سبک شوتوکان و رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی از روز چهارشنبه گذشته به ایران آمده و سمینارهای فنی و آموزشی خوبی برای علاقه‌مندان کشورمان برگزار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز