خبرگزاری کار ایران

تکواندوی باشگاه‌های آسیا؛

پیروزی نمایندگان ایران در روز نخست

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۰۵

امروز از گروه یک شهرداری ورامین به دیدار مقاومت می‌رود و تیم‌های افغانستان الف و ب هم مقابل هم به میدان می‌روند. از گروه دوم هم تکواندواکاران دانشگاه آزاد اسلامی برابر حریفانی از تیم بغداد روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

نمایندگان ایران در نخستین روز رقابت‌های قهرمای باشگاه‌های آسیا برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش ایلنا، پنجمین دوره جام باشگاه‌های تکواندوی مردان آسیا(G۱) با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت از ایران، بغداد و البصره از عراق و افغانستان الف وب صبح امروز در خانه تکواندو آغاز شد.

در رقابت‌های امروز تیم‌های شهرداری ورامین و مقاومت افغانستان الف را شکست دادند و دانشگاه آزاد برابر البصره عراق به برتری رسید.

تیم شهرداری ورامین در سومین دیدار گروه یک مسابقات جام باشگاههای تکواندوی آسیا، به مصاف افغانستان الف رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم را شکست داد.

ابوالفضل یعقوبی، فرزاد عبدالهی و محمد خمسه سه تکواندوکار شهرداری ورامین موفق به شکست حریفان افغانی خود شدند و در ادامه تکواندوکاران اوزان ۵۴ - و ۸۲ + کیلوگرم این تیم با صلاحدید کادرفنی این تیم روی شیاپ چانگ حاضر نشدند تا محمد بارباری و عبدالولی محمد از افغانستان الف، برنده این دو دیدار اعلام شوند.

افغانستان الف در دومین دیدارش از رقابت‌های گروه نخست به مصاف مقاومت ایران رفت و این دیدار را هم با نتیجه ۵ بر صفر به حریف واگذار کرد.

مهدی اسحاقی، یاسین اکبرنتاج، مرتضی درویش، سیدمحمد رفیعی و علی محمد‌پور تکواندوکاران تیم مقاومت بودند که برابر حریفان افغانیخود به برتری رسیدند.

در ادامه این رقابت‌ها از گروه دوم هم دانشگاه آزاد اسلامی موفق به شکست تیم البصره شد. دانشگاه آزادی‌ها این دیدار را با نتیجه ۴ بر یک به سود خود به پایان رساند.

داود عبدالرضایی، رضا حبیبی، مهدی خدابخشی و امید عمیدی تکواندوکاران پیروز دانشگاه آزاد برابر حریف بودند و آرش صلاحی تنها پیروزی البصره را به نام خود ثبت کرد.

در ادامه این رقابت‌ها، بعدازظهرامروز از گروه یک شهرداری ورامین به دیدار مقاومت می‌رود و تیم‌های افغانستان الف و ب هم مقابل هم به میدان می‌روند. از گروه دوم هم تکواندواکاران دانشگاه آزاد اسلامی برابر حریفانی از تیم بغداد روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز