خبرگزاری کار ایران

تقابل شهرداری با افغان‌ها؛

برنامه رقابت‌های تکواندوی جام باشگاه‌های‌آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۸۲

پنجمین دوره جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا(G۱) با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت از ایران، بغداد و البصره از عراق و افغانستان A و B در خانه تکواندو آغاز خواهند شد.

پنجمین دوره جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا با مبارزات دو تیم شهرداری ورامین و افغانستان ب آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، پنجمین دوره جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا(G۱) با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت از ایران، بغداد و البصره از عراق و افغانستان A و B در خانه تکواندو آغاز خواهند شد.

مسابقات مقدماتی امروز و مرحله نیمه نهایی و نهایی این رقابت‌ها فردا(یک‌شنبه) پیگیری می‌شود که بر اساس قرعه‌کشی این مسابقات، تیم‌های شهرداری‌ورامین، باشگاه‌مقاومت، افغانستان الف و افغانستان ب در گروه یک و تیم‌های دانشگاه‌آزاد، بغداد و البصره در گروه دوم قرار دارند.

در چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا، تیم دانشگاه‌آزاد به مقام قهرمانی رسید، شهرداری ورامین نایب‌قهرمان شد و پاس‌قوامین بر سکوی سوم ایستاد.

برنامه این مسابقات به شرح ذیل است:

گروه یک
شهرداری ورامین - افغانستان ب
باشگاه مقاومت - افغانستان الف
شهرداری ورامین - افغانستان الف
افغانستان ب - باشگاه مقاومت
شهرداری ورامین - باشگاه مقاومت
افغانستان الف - افغانستان ب

گروه دوم
بغداد - البصره
دانشگاه آزاد - البصره
دانشگاه آزاد - بغداد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز