خبرگزاری کار ایران

عنصری: الگوی راهبردی خدمت هر مدیری نزد مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۷۲۸

تورج عنصری در اولین نشست مسئولان انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور گفت: درصدد هستیم تا با تشکیل یک کادر اجرایی کارآمد، به عنوان یک بازوی قدرتمند در مسیر اعتلاء و تحول ورزشهای رزمی ایران نقش آفرینی کنیم.

به گزارش ایلنا، اولین نشست تخصصی مدیران انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور به صورت برخط و حضوری، با حضور چشمگیر اساتید دانشگاه و پیشکسوتان مطرح ورزش کیک بوکسینگ از جمله: سلیمانی، لطفی، معصومی، اسماعیلی، کمالزاده، طائف، فرهنگیان، اکبرپور، کوهی، موسوی، پوران افضل، محبی، هداوند، عزت اله محمدی، دریوار نژاد، خرم دره، بکرانی، رئیسان و سروری در محل دفتر مرکزی این انجمن در تهران تشکیل شد.

در جریان این نشست مسئولان حاضر علاوه بر بررسی شرح وظایف و اختیارات و همچنین نقاط قوت انجمن های دانشگاهی، در خصوص مشکلات و کمبودهای جامعه رزمی در حوزه های مختلف نظیر مسایل معیشتی پیشکسوتان، موانع موجود بر سر راه ورزشکاران در مسیر پیشرفت در ورزش قهرمانی و عدم برخورداری از حمایتهای مسئولان، ناتوانی رزمی کاران آسیب دیده در تامین هزینه های گزاف درمانی، نیاز مبرم جامعه رزمی به شناخت مکمل های ورزشی و برپایی دوره های دانش افزایی، برگزاری دوره ها و اعطای احکام علمی معتبر داخلی و بین المللی به منظور ارتقاء سطح دانش فنی مربیان و هنرجویان و ... بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست همچنین بر حمایت مسئولین تربیت بدنی دانشگاهها از نمایندگان انجمنهای تحت پوشش و همچنین همکاری و هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی با آنها تاکید شد.

در بخشی از این جلسه تورج عنصری رئیس انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور در سخنانی اظهار داشت: مدیران ورزشی برای دستیابی به چشم انداز موفقیت و انجام خدمتی خالصانه، ضروری است که فارغ از هرگونه تشریفات اداری، پای درد و دل اهالی ورزش نشسته تا مشکلات آنها را از نزدیک لمس و تمام توان خود را برای حل و فصل آنها به کار ببندند. در حقیقت سند چشم انداز و الگوی راهبردی خدمت هر مدیری در دست مردم است.

وی تصریح کرد: انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور در مسیر تحقق اهداف خود نیازمند همراهی جامعه رزمی و همچنین برخورداری از حمایت مدیران ارشد دانشگاه از جمله امینی معاونت فرهنگی و بسطامی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه است که امیدوارم با حضور پررنگ آنها شاهد تحقق اقدامات موثر این انجمن در مسیر تحول رشته های رزمی به خصوص کیک بوکسینگ و علمی کردن آنها در کشور باشیم.

عنصری در پایان یادآور شد: درصدد هستیم تا با تشکیل یک کادر اجرایی کارآمد و مجرب ، در نقش یک بازوی توانمند برای فدراسیون های رزمی عمل کرده و به کمک یکدیگر زمینه را برای اعتلاء و تحول هرچه بیشتر رشته های تحت پوشش آنها فراهم سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز