خبرگزاری کار ایران

​ تلاش رییس ایرانی کنفدراسیون کیک بوکسینگ واکو آسیا در جهت توسعه این رشته در قاره کهن

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۴۲۱

دبیر جدید کمیته ملی المپیک تایلند و رییس فدراسیون ملی کیک بوکسینگ این کشور از تلاش گسترده برای افزایش فعالیت و توسعه کیک بوکسینگ در تایلند و قاره آسیا مباحثی مطرح گردید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این ملاقات که در بانکوک وبا حضور چند تن از اعضای رسمی بدنه ورزش تایلند برگزار گردید، تلاش های گسترده ای نیز در جهت افزایش تعداد مدالهای این رشته در مسابقات کیک بوکسینگ در ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی که به میزبانی بانکوک برگزار خواهد شد مباحثی نیز مطرح گردید.

پروتکل و چگونگی همکاری کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا و اعضای آن با کمیته ارگان های مختلف ورزش تایلند مورد گفتگو قرار گرفت.

رییس ایرانی کنفدراسیون کیک بوکسینگ واکو آسیا بعد از این دیدار و همچنین گفت وگو با مسئولان کمیته برگزاری ششمین دوره بازی های داخل سالن و فنون رزمی تایلند اعلام کرد: با توجه به اهمیت ورزش کیک بوکسینگ برای کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیایی عضو شورای المپیک آسیا و فدراسیون ها وانجمن های کیک بوکسینگ عضو کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا و تلاش های انجام شده ما امیدوار هستیم که تعداد مدال های مسابقات پیش روی کیک بوکسینگ در ششمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی تایلند به ۱۰ مدال افزایش پیدا کند.

وی دیدارهای اخیر خود را ملاقاتی مثبت در جهت پرورش کیک بوکسینگ و افزایش و توسعه فعالیت های کنفدراسیون کیک بوکسینگ در تایلند و بخصوص منطقه جنوب شرقی آسیا دانست و اعلام کرد که پروتکل های مختلفی در جهت همکاری های متقابل فدراسیون ها و انجمن های کیک بوکسینگ عضو کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا و کشور های منطقه از جمله تایلند و ایران در حال بررسی است که در مقطع زمانی خود اعلام میگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز