خبرگزاری کار ایران

باید هوشیارانه‌تر عمل کنیم؛

قوچان‌نژاد: مقابل متین ورامین، دست و پا بسته نخواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۶۴

اگر بازیکنان ما خودباوری داشته باشند حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم متین ورامین نخواهیم بود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: اگر بازیکنان ما خودباوری داشته باشند حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم متین ورامین نخواهیم بود.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد که تیمش فردا ۲۰ آذرماه در یک دیدار خانگی باید به مصاف تیم صدر جدولی لیگ برتر والیبال کشور برود، اظهار کرد: تعداد زیادی از بازیکنان این تیم قدرتمند و عضو تیم ملی هستند و هم اکنون با ۱۶ امتیاز قاطعانه در صدر جدول قرار دارند.

وی با بیان اینکه در مقابل این تیم دست و پا بسته نخواهیم بود، ادامه داد: می‌توانیم با همت و خودباوری بازیکنان و حمایت همیشگی هواداران، حتی پیروز میدان نیز باشیم. با توجه به اینکه تیم‌ها در میانه جدول از نظر امتیاز بسیار به هم نزدیک هستند، شرایط دشواری بوجود آمده که باید هوشیارانه تر عمل کنیم.

قوچان نژاد همچنین در خصوص شکست ۳ بر یک تیمش در دیدار قبلی مقابل شهرداری زاهدان، گفت: این تیم اولین سالی است که در مسابقات حضور پیدا کرده اما با بهره‌گیری از ۲ بازیکن برزیلی و چند یار غیر بومی، کاملا در اندازه‌های یک تیم لیگ برتری قرار دارد.

وی ادامه داد: تیم زاهدانی با حمایت همه جانبه هوادارانش، از شرایط میزبانی بهره برد و در این دیدار نیز یک روز خوب و کم اشتباه را برابر بازیکنان ما که تمرکز کافی نداشتند، پشت سرگذاشت.

تیم والیبال میزان مشهد با ۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و این در شرایطی است که تیم‌های جواهری‌گنبد و پیکان تهران نیز با نماینده مشهد هم امتیاز هستند و تیم‌های کاله مازندران و شهرداری تبریز تنها یک امتیاز بیشتر از ما دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز