خبرگزاری کار ایران

والیبال جام‌قهرمانان‌قاره‌‌ها - توکیو؛

ولاسکو: باید آنچه را یاد گرفته‌ایم به نمایش بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۲

در پایان این کنفرانس سرمربیان تیم هایی که فردا مقابل یکدیگر به میدان می‌روند، در کنار یکدیگر قرار گرفته، دستِ دوستی دادند و عکس یادگاری گرفتند.

کنفرانس خبری ۶ سرمربی حاضر در جام قهرمانان قاره‌ها مختصر و مفید برگزار شد.

به گزارش ایلنا، کنفرانس خبری ۶ سرمربی حاضر در جام قهرمانان قاره ها مختصر و مفید برگزار شد که حاصل صحبت‌های آنها به این شرح است:

برناردینیو(سرمربی برزیل):برای آمادگی کامل وقت نداشتیم. با همان آمادگی لیگ جهانی به این مسابقات آمده‌ایم و یک مقدار هم جوانگرایی کرده ایم. تیم ما خوب است ولی روسیه بهترین تیم این تورنمنت است. آینده‌نگری ایتالیا وضعیت این تیم را خوب و رو به پیشرفت کرده و ایتالیا همچنان یک قدرت و حریف جدی برای سایر تیم‌های مدعی قهرمانی است. همچنین ایران را هم نباید دست کم گرفت. این تیم در این سال‌ها خیلی پیشرفت کرده و با جوانانی که در اختیار دارد، در آینده بهتر هم خواهد شد.

خولیو ولاسکو:بعد از جام جهانی ۲۰۱۱ که برای ما این فرصت پیش آمد تا با بهترین‌های والیبال جهان مسابقه بدهیم، این دومین بار است که به ژاپن می‌آییم تا به مصاف بهترین‌ها برویم. ما افتخار می‌کنیم باز هم در میان بهترین‌های دنیای والیبال قرار گرفته‌ایم و در مقابل آنها بازی خواهیم کرد. برای ما این بهترین فرصت است که به یادگیری ادامه بدهیم و امیدوارم در این تورنمنت بتوانیم در کنار یاد گرفتن، آنچه را که تاکنون یاد گرفته‌ایم هم به نمایش بگذاریم.

مائورو برتو(سرمربی ایتالیا):ما به این تورنمنت دعوت شده‌ایم و فکر می‌کنیم جوان‌ترین تیم حاضر در مسابقات باشیم. ما یک نوسازی را در تیم ملی ایتالیا آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان سال آینده و المپیک ۲۰۱۶ در شرایط خوبی قرار داشته باشیم. این تورنمنت به ما کمک می‌کند تا با بازی در برابر تیم‌های خوب، خودمان را ارزیابی کنیم و برای آینده بهتر آماده شویم.

گری ساتو(سرمربی ژاپن):ما با ۵ تیم از بهترین‌های جهان بازی داریم که همگی در رنکینگ جهانی والیبال از ما بالاتر هستند. ما آمده‌ایم که خوب بازی کنیم و امیدوارم بتوانیم قدرت، روحیه و پشتکار مردم ژاپن را در این رقابت‌ها به نمایش بگذاریم.

آندری ورونکوف(سرمربی روسیه):همه بهترین‌ها اینجا جمع هستند. این تورنمنت هم جذاب است هم سخت. همه تیم‌ها هم یک مشکل دارند. تمرین نکرده‌اند چون بازیکنان شان درگیر لیگ باشگاهی بوده‌اند.

اسپراو(سرمربی امریکا):مشکل ما این است که از ابتدای تابستان بازی رسمی جدی که بازیکنان‌مان را تحت فشار قرار بدهد انجام نداده‌ایم، یعنی ما بعد از مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی که نتوانستیم به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کنیم تا حالا نتوانسته‌ایم بازی‌های خوبی تدارک ببینیم که تیم‌مان را درست و دقیق ارزیابی کنیم.
در پایان این کنفرانس سرمربیان تیم هایی که فردا مقابل یکدیگر به میدان می‌روند، در کنار یکدیگر قرار گرفته، دستِ دوستی دادند و عکس یادگاری گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز