خبرگزاری کار ایران

با کسب ۱۹ رای؛

مشتاق رییس هیات شنای خراسان رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۲۷

در ۲ سال گذشته نیز سعی کردیم با طرح و برنامه ریزی بازسازی تیم‌های پایه استان را در دستور کار قرار دهیم که تحول خوبی در این بخش ایجاد شد.

مجید مشتاق عشق سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی با تمامی ۱۹ رای اعضای مجمع این هیات به مدت ۴ سال ریاست این هیات را عهده دار شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاب رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی صبح امروز با حضور دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، نائب رییس بانوان هیات و نمایندگان داوران، مربیان، ورزشکاران، باشگاه ها، شهرستان ها و آموزش و پرورش در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه مجید مشتاق عشق که حدود دو سال است سرپرستی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان را بر عهده دارد با عدم حضور فریبرز رمضانی و کیومرثمهرور و کناره گیری عباسعلی کاظمی دیگر کاندیدای ریاست با کسب ۱۹ رای کامل از آرای ماخوذه به مدت چهار سال هدایت این ورزش پرطرفدار و مفرح استان را عهده دار شد.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان به خاطر رویکرد ویژه ای که به ورزش شنا به عنوان یکی از ورزش های مادر دارد، عنوان کرد: حدود ۲ سال بود که هیات شنا خراسان رضوی به دلیل یک سری تغییرات در فدراسیون و عدم امکان برگزاری مجمع با سرپرست اداره می شد و اکنون با تلاش دوستان این مجمع برگزار شد.

محسن سمیع زاده عنوان کرد: رییس جدید هیات یکی از افراد صاحب سبک در شنای کشور است که قهرمانان زیادی را به ورزش کشور تحویل داده است.

وی با بیان اینکه هیات شنا خراسان رضوی به عنوان یکی از ستون های فدراسیون مورد حمایت ما خواهد بود افزود: استان خراسان رضوی با استخرهای موجودی که در اختیار دارد، پایگاه ملی شنای کشور محسوب می شود و فدراسیون با توجه به شرایط مناسب مشهد تمامی کلینیک‌های
دوره های آموزشی بین المللی و اردوهای تیم ملی را در تمامی رشته ها در این شهر برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه سخت افزاری و نرم افزاری موجود در شنای خراسان رضوی عنوان کرد: فدراسیون هر گونه حمایت را از مجموعه هیات شنای استان خواهد داشت تا با بهره گیری از توانایی های موجود شاهد رشد و پیشرفت شنا در خراسان رضوی و به طبع آن کشور باشیم.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به تعامل ایجاد شده با وزارت آموزش و پرورش در خصوص توسعه شنای کشور اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز هر گونه حمایت و کمکی را در جهت رشد و پرورش استعدادهای شنا در استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم به رشته ورزشی شنا توجه خاصی داشته باشیم افزود: این ورزش مورد تاکید بزرگان دین ماست و این نکته اهمیت این رشته زیبا و مفرح را بیشتر می کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش، همدلی و همکاری همه دست اندرکاران این رشته ورزشی و با بهره گیری از توانایی های بالقوه موجود شاهد مدال آوری های ورزشکارانمان در میادین بین المللی باشیم.

خسرو منعمی، معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: خراسان رضوی از دیرباز در ورزش شنا جزء استان های برتر کشور به شمار می آمده و اکنون نیز با وجود تمامی مشکلات افتخارات زیادی توسط ورزشکاران این استان کسب می شود.

وی افزود: مدت زیادی بود که هیات با سرپرست اداره می شد و منتظر بودیم با انتخاب رییس فدراسیون فرصت برگزاری این مجمع در استان ایجاد شود.

معاون امور توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با قدردانی از زحمات رییس پیشین هیات شنا عنوان کرد: امیدواریم ورزش شنا، شیرجه و واترپلو استان با تلاش ریاست جدید و مجموعه شنای استان بیش از پیش به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد ظرف ۳ ماه آینده مجامع تمامی هیات های که با سرپرست اداره می شوند در استان برگزار شود.

عباسعلی کاظمی که با عدم حضور و انصراف دیگر کاندیداها تنها رقیب مجید مشتاق عشق در این مجمع انتخابات بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشتاق عشق از اساتید فن و پیشکسوتان این رشته در کشور است به نفع وی کناره گیری می کنم و امیدوارم در این مسوولیت موفق باشد.

وی که سوابقی چون مربیگری داوری و مدرسی فدراسیون شنا را در کارنامه دارد و اکنون به عنوان کارشناس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش و مدرس در دانشگاه مشغول به فعالیت است عنوان کرد: حدود ۴۰۰ استخر در حال ساخت در بخش آموزش و پرورش کشور وجود دارد که سهم خراسان رضوی از این تعداد ۳۳ استخر می باشد.

کاظمی با بیان اینکه کارهای زیر بنائی خوبی در سطح استان برای شنا انجام شده افزود: تعامل خوبی بین آموزش و پرورش و هیات شنا در جهت رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در استان تاکنون بوده و هست و خواهد بود.

مجید مشتاق‌عشق رییس جدید هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای مجمع به خاطر انتخابش به مدت ۴ سال در این سمت، اظهار کرد: این مسوولیت بسیار سنگینی است که امیدواریم همانند گذشته هیات را یاری کنید و ما را از انتقادها و پیشنهاهای خود محروم نکنید.

وی با بیان اینکه شایستگی عباسعلی کاظمی که در بدنه شنای استان قرار دارد برای همه نمایان است افزود: مجموعه آموزش و پرورش نیز پا به پای هیات زحمت می کشد و امیدواریم بتوانیم از وجود این ظرفیت های در جهت رشد ورزش شنا بهره مند باشیم.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی که علاوه بر سوابق مدرسی، مربیگری و قهرمانی در شنای کشور مسوولیت توسعه شنای کشور را در فدراسیون نیز بر عهده دارد، عنوان کرد: همانگونه که استان پیشتر نیز جز قطبهای شنای کشور محسوب می شد در ۲ سال گذشته نیزسعی کردیم با طرح و برنامه ریزی بازسازی تیم های پایه استان را در دستور کار قرار دهیم که تحول خوبی در این بخش ایجاد شد

وی گفت: نتایج اخیر تیم های شنای دختران و پسران استان و واترپلو نوجوانان نیز گواه این موضوع است و این تحول مورد اذعان فدراسیون نیز هست. امیدواریم با همکاری شما و بهره گیری از توانمندی های موجود در استان در ادامه برنامه ها استراتژی های گذشته را در هیات داشته باشیم.

مشتاق عشق با اشاره به پیگیری های انجام شده درباره جذب حامی مالی، عنوان کرد: با مذاکراتی که با مجموعه موج های آبی انجام شده است، تیمی از استان با حمایت این مجموعه در لیگ کشور حاضر خواهد شد که می تواند پشتوانه خوبی برای شنای استان باشد.

وی افزود: ما از نظر فنی با برخورداری از افراد و ظرفیت های خوب بسیار متعهد هستم؛ اما امیدواریم با کمک اداره کل و فدراسیون با ایجاد بسترهای مناسب برای ورزش شنا از این جهت نیز قوی تر عمل کنیم.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی با تاکید بر لزوم حمایت اداره کل و فدراسیون از هیات ادامه داد: در شهرستان ها نیز تلاش هایی خوب در حال انجام است که امیدواریم اعتبارات کافی برای حمایت بیشتر از این تلاش ها در اختیار هیات قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز