خبرگزاری کار ایران

یک طلا و ۲ برنز سهم کاتاروها شد؛

پایان کار کاراته ایران در اسپانیا / خبری از درخشش نبود!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۳۰

کومیته‌کاهای نوجوان کشورمان در آخرین از روز مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در شهر گوادالاخارا اسپانیا به میدان رفتند.

تیم ملی کاراته‌ کشورمان با کسب یک مدال طلا و ۲ برنز به کار خود در رقابت‌های جهانی اسپانیا پایان داد.

به گزارش ایلنا، کومیته‌کاهای نوجوان کشورمان در آخرین از روز مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در شهر گوادالاخارا اسپانیا به میدان رفتند.

مهدی قراری‌زاده در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم کومیته پسران، در نخستین دیدار خود با نتیجه ۸ بر صفر مقابل حریفی از ایتالیا به پیروزی رسید. وی در ادامه موفق شد، نماینده بلغارستان را هم ۹ بر صفر شکست دهد تا در سومین مبارزه خود مقابل کاراته‌کایی از کشور میزبان قرار گیرد. او در این مبارزه ۲ بر یک مغلوب حریف شد تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش برای کسب مدال برنز ادامه دهد. قراری‌زاده در جدول بازنده‌ها ابتدا نماینده آمریکا را ۴ بر یک شکست داد اما مقابل کومیته‌کایی از ترکیه ۶ بر ۲ مغلوب شد تا از رسیدن به مدال باز بماند.

امیرحسین جوانی در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم که در نخستین مبارزه با نتیجه ۴ بر یک مغلوب حریف ترکیه‌ای خود شد، با عدم راهیابی نماینده ترکیه به فینال، به کار خود پایان داد.

صالح اباذری در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم در نخستین مبارزه مقابل نماینده مصر قرار گرفت و مغلوب شد تا چشم انتظار فینالیست شدن کومیته‌کای مصری باشد. کومیته‌کای مصری راهی دیدار نهایی شد تا اباذری نخستین دیدار خود در گروه بازنده‌ها را با برتری یک برصفر مقابل حریفی از مجارستان به پایان برساند. وی در ادامه نماینده ترکیه را ۴ بر صفر از پیش رو برداشت اما در دیدار رده‌بندی مقابل حریفی از عربستان هانسکو شد تا مدال برنز را از دست بدهد.

در وزن به اضافه ۵۴ کیلوگرم کومیته دختران، فاطمه پروانه ابتدا نماینده استرالیا را با نتیجه ۵ بر صفر از پیش رو برداشت، سپس موفق شد ۳ بر صفر مجارستان را شکست دهد، ولی در سومین مبارزه خود ۳ بر صفر مقابل حریف آلمانی مغلوب شد و در جدول شانس مجدد نیز برابر حریفی از جمهوری آذربایجان مبارزه را واگذار کرد تا با وجود شایستگی از رسیدن به مدال بازماند.

در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم آویشن باقری به میدان رفت که در نخستین دیدار خود مقابل نماینده فرانسه شکست خورد. با راهیابی این کاراته‌کای فرانسوی به فینال، باقری به جدول شانس مجدد رفت اما برابر حریفی از برزیل ۵ بر ۴ بازنده شد.

با این اوصاف تیم‌های کاراته کشورمان با کسب یک مدال طلا(رضاعنایتی) و دو مدال برنز(علی بهبود و میلاد تیغی) به کار خود در هشتمین دوره رقابت‌های جهانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان پایان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز