خبرگزاری کار ایران

کاراته دانشجویان جهان - مونته نگرو؛

چالاکی در یک قدمی از کسب مدال بازماند / احمدی حذف شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۶۶

چالاکی برای کسب مدال برنز در آخرین مبارزه مقابل امیلی توی از فرانسه ۷ بر یک نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به سکو بازماند.

فاطمه چالاکی کاراته کای تیم منتخب ایران اعزامی به نهمین دوره رقابتهای دانشجویان جهان از یک قدمی از رفتن روی سکو بازماند.

به گزارش ایلنا، در نهمین دوره پیکارهای کاراته دانشجویان جهان ۳۱۹ کاراته کا از ۴۷ کشور حضور دارند، امروز و در سومین روز این پیکارها فاطمه چالاکی نماینده وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم اعزامی کشورمان پس از اینکه در دیدار اول مقابل سوفیا بان هازی از مجازستان پیروز شد در گام دوم مقابل یاسمین اتیا از مصر مغلوب شد و به گروه بازنده ها رفت.

چالاکی برای کسب نشان برنز ابتدا کان فیزا از ترکیه را ۵ بر یک شکست داد اما برای کسب مدال برنز در آخرین مبارزه مقابل امیلی توی از فرانسه ۷ بر یک نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به سکو بازماند.

امروز همچینین سعید احمدی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم در نخستین پیکار مقابل نیاز علی اف نایب قهرمان اروپای ۲۰۱۴ از آذربایجان ۲ بر صفر شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

سحر کرجی و امیر مهدی زاده در اوزان منهای ۵۵ و ۶۰ کیلوگرم با پیروزی مقابل تمامی حریفان خود به فینال اوزانشان راه یافتند و برای کسب نشان طلا باید به ترتیب مقابل حریفانی از اسلواکی و مصر قرار بگیرند.

گفتنی است تا پایان دومین روز نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان، نمایندگان کشورمان به ۱ مدال نقره(رزیتا علیپور) و ۳ مدال برنز(سجاد گنج زاده، ذبیح پور شیب و حمیده عباسعلی) دست یافتند.

مسابقات دانشجویان جهان از روز پنجشنبه(۲۹ خردادماه) آغاز شده و تا فردا(یکشنبه) ادامه خواهد داشت. رقابت های فردا با برگزاری مبارزات کاتا و کومیته تیمی پیگیری می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز