خبرگزاری کار ایران

مدال طلا برای کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی صربستان!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۶۸۸

علی ارسلان فرنگی‌کار سابق کشورمان برای تیم صربستان اولین مدال طلا خود را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، علی ارسلان کشتی‌گیر فرنگی‌کار آملی دوتابعیتی است که مدتی پیش به تیم ملی صربستان پیوست. از افتخارات او می توان به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۱۷ اشاره کرد. او شب گذشته موفق شد در جام دانکلوف نخستین مدال خود را برای صربستان کسب کند.

ارسلان در وزن ۷۲ کیلوگرم در دور نخست مقابل حریفی از هند پیروز شد و با شکست نماینده صربستان راهی یک چهارم شد. ارسلان در این مرحله علیرضا عبدولی را ۸ بر صفر شکست داد و همچنین با برتری مقابل کشتی‌گیران گرجستان و مجارستان صاحب مدال طلا شد.

این کشتی گیر در دیدار نهایی نیز مقابل رابرت فریچ دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۷ از مجارستان با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد تا در نخستین رویداد معتبر پس از پیوستن به تیم صربستان، برای این کشور صاحب عنوان قهرمانی شود.

این فرنگی کار سال گذشته نیز برای ایران در این تورنمنت در وزن ۷۲ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و پس از آن نیز در تورنمنت صربستان به مدال طلا رسید اما فرصتی برای حضور در تیم ملی پیدا نکرد و در نهایت در اعتراض به تصمیمات کادر فنی تیم ملی ۲ ماه پیش به تابعیت صربستان درآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز