خبرگزاری کار ایران

فرنگی کار کشورمان به تابعیت صربستان درآمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۶۶۹

علی ارسلان کشتی‌گیر فرنگی‌کار آملی تیم ملی ایران است. این کشتی‌گیر که در سال‌های گذشته نیز شایستگی خود را نشان داده بود، اما از رسیدن به دوبنده تیم ملی بازماند. او امیدوار است در تیم ملی صربستان بتواند به مدال جهانی و المپیک برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی ارسلان کشتی‌گیر فرنگی‌کار آملی تیم ملی ایران است. از افتخارات این کشتی گیر می توان به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۱۷ اشاره کرد.  ارسلان دارنده مدال های برنز بزرگسالان آسیا و برنز جوانان جهان و ۴ طلای آسیا در رده های نوجوانان و جوانان، به تابعیت صربستان درآمد.

او با سابقه سال ها حضور در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی و مسابقات مختلف بین المللی، آخرین بار چند روز پیش در رقابت های فینال لیگ کشتی فرنگی به میدان رفت و موفق شد نخستین پیروزی را برای نماینده آمل در فینال بدست بیاورد.

او در لیگ برتر کشتی آزاد عضو تیم فولادین ذوب آمل بود، در حالی که تیمش در 4 مبارزه ابتدایی شکست‌های غیرمنتظره‌ای مقابل کشتی‌گیران سیناصنعت ایذه داشت، اولین برد و به نوعی مهم‌ترین برد را برای نماینده آمل به دست آورد.

ارسلان که در وزن 72 کیلوگرم  توانست محمدرضا مختاری عضو تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی 2021 اسلو را شکست بدهد و بعد از این برد که فولادی‌ها در اوزان باقی مانده به پیروزی رسیده و جام قهرمانی لیگ برتر فرنگی را بالای سر بردند.

ارسلان با تغییر تابعیتش، از این ببعد برای تیم ملی صربستان کشتی می‌گیرد. این کشتی‌گیر که در سال‌های گذشته نیز شایستگی خود را نشان داده بود، اما در تیم ملی به حقش نرسیده بود حالا  امیدوار است در صربستان بتواند به مدال جهانی و المپیک برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز