خبرگزاری کار ایران

هیچ تیم ضعیفی در لیگ وجود ندارد؛

قوچان‌نژاد: دلهره باخت بازیکنان میزان از بین رفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۳۱

بازی دشواری را در خانه حریف داشتیم اما با کسب ۳ امتیاز توانستیم ضمن کسب روحیه، جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیم.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: با کسب ۳ امتیاز مقابل تیم نوین کشاورز شرایط مان در جدول رده‌بندی بهتر شد.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد پس از پیروزی ۳ بر ۱ تیمش برابر تیم نوین کشاورز تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر کشور، اظهار کرد: بازی دشواری را در خانه حریف داشتیم اما با کسب ۳ امتیاز توانستیم ضمن کسب روحیه، جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیم.

وی با ابراز رضایت از تلاش شاگردانش افزود: ما در این بازی در دفاع روی تور و توپ‌گیری داخل زمین بسیار موفق بودیم و بازیکنان با انگیزه بالا تلاش کردند و با این برد از زیر فشار روحی خارج شدند.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد با بیان اینکه امسال هیچ تیم ضعیفی در لیگ وجود ندارد، گفت: بازیکنان قدرتمند به خوبی در تمامی تیم ها تقسیم شده اند و سال سختی را پیش رو داریم.

قوچان نژاد درباره دیدار بعدی تیمش هم اظهار داشت: روز چهارشنبه ۱۵ آبان از ساعت ۱۷ میزبان تیم رده دومی جواهری گنبد هستیم که از مهره های خوبی برخوردار است.

وی ابراز امیدواری کرد در سایه حمایت هواداران و با یک بازی حساب شده و کم اشتباه بتوانیم امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز