خبرگزاری کار ایران

از بازی شاگردانم رضایت کامل ندارم؛

قوچان‌نژاد: بازی سختی را در مقابل شهرداری زاهدان داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۰۳

بازی سختی را در مقابل شهرداری زاهدان داشتیم، ترکیب بازیکنان خوب داخلی و خارجی تیم حریف را تقویت کرده بود و ما امروز کار آسانی نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: حضور بازیکنان خارجی و داخلی خوبی که در تیم شهرداری زاهدان حضور داشتند کار ما را قدری سخت کرده بود.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال میزان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال دیروز چهارشنبه و در سالن مهران مشهد میزبان تیم شهرداری زاهدان بود که در نهایت تیم مشهدی با حساب ۳ بر صفر حریف خود را شکست داد و جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر را تثبیت کرد.

سرمربی تیم میزان پس از پایان این مسابقه اظهار داشت: بازی سختی را در مقابل شهرداری زاهدان داشتیم، ترکیب بازیکنان خوب داخلی و خارجی تیم حریف را تقویت کرده بود و ما امروز کار آسانی نداشتیم.

جبار قوچان‌نژاد افزود: اگر چه معتقدم می‌توانستیم با اختلاف امتیاز بیشتری این تیم را شکست دهیم ولی متاسفانه امروز عملکرد خیلی خوبی نداشتیم و از بازی شاگردانم رضایت کامل ندارم.

سرمربی تیم والیبال میزان تصریح کرد: هر چند برای ما مهم ۳ امتیاز مسابقه بود که خوشبختانه بدست آمد.

قوچان نژاد در پایان گفت: در حال حاضر در رده سوم جدول لیگ برتر هستیم، امسال از ظرفیت تیم به بهترین شکل استفاده کردیم و امیدوارم با همدلی اعضای باشگاه و هواداران در ادامه لیگ برتر جایگاه‌مان در بالای جدول را در اختیار داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز