خبرگزاری کار ایران

از عملکرد شاگردانم راضی هستم؛

قوچان‌نژاد: جایگاه خود را در جدول باید تثبیت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۵

از مجموع ۹ امتیاز ۳ بازی خارج از خانه ۵ امتیاز را کسب کردیم و نمی‌توان از کسب این امتیازات ناراضی بود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: از مجموع ۹ امتیاز ۳ بازی خارج از خانه ۵ امتیاز را کسب کردیم و نمی‌توان از کسب این امتیازات ناراضی بود.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش در مقابل آلومینیوم المهدی در چارچوب لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: بازی سختی بود، جو سالن به نفع ما نبود ضمن اینکه جمعیت زیاد حاضر در سالن، هوای داخل آن را سنگین کرده بود. در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم، هر چند در بازی دیروز اشتباهاتی را هم مرتکب شدیم.

سرمربی تیم والیبال میزان گفت: از حدود ۱۲ روز پیش از مشهد خارج شده‌ایم و ۳ بازی پیاپی خارج از خانه را انجام دادیم، در بازی مقابل آلومینیوم المهدی به خصوص در ست‌های پایانی بازیکنان ما از لحاظ جسمی و روانی تخلیه شده بودند شاید یکی از علل باخت ما در مسابقه دیروز همین موضوع بود.

قوچان‌نژاد تصریح کرد: از مجموع ۹ امتیاز سه بازی خارج از خانه ۵ امتیاز آن را کسب کردیم، اگر چه می‌توانستیم بهتر هم عمل کنیم. در این شرایط سخت بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند.

وی افزود: اگر چه در حال حاضر در رده سوم جدول هستیم ولی از این پس باید با تمرکز بیشتر ضمن کسب پیروزی‌های قاطع، جایگاه خود را در جدول تثبیت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز