خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ووشو - مالزی؛

برنز نان چوآن به عربی رسید / آقایی حذف شد / عباسی در بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۰۹

فرشاد عربی در این رقابت ها امتیاز ۹.۵۹ را به دست آورد. نماینده مالزی با امتیاز ۹.۶۳ و نماینده ژاپن با ۹.۶۰ عناوین اول و دوم را کسب کردند.

فرشاد عربی با قرار گرفتن روی سکوی سوم مسابقات جهانی در مالزی، توانست نخستین مدال کاروان اعزامی ووشو را به نام خود کند. وی در سبک نان چو آن فرم زد که مدال برنز را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، فرشاد عربی در این رقابت ها امتیاز ۹.۵۹ را به دست آورد. نماینده مالزی با امتیاز ۹.۶۳ و نماینده ژاپن با ۹.۶۰ عناوین اول و دوم را کسب کردند.

احسان پیغمبری نیز روی پیست رفت که امتیاز ۹.۴۳ را به نام خود ثبت کرد. وی در سبک چانگ چو آن فرم زد و کار خود در روز نخست را به اتمام رساند.

حذف آقایی با رای داوران

همچنین جواد آقایی ظهر امروز به وقت محلی به مصاف حریف چینی رفت. وی در رقابتی نزدیک، یک راند را به سود خود به پایان برد و راند دیگر را واگذار کرد تا کار به تساوی بکشد؛ اما با نظر داوران، وی بازنده اعلام شد. گروه داوری به دلیل یک تذکر در جریان مسابقه، آقایی را بازنده اعلام کرد. بر این اساس، نماینده ایران در ۷۵ کیلو با شکست در دیدار برابر حریف چینی، از دور مسابقات جهانی کنار گذاشته شد.

سجاد عباسی کناره گیری کرد
سجاد عباسی که در مسابقه اول خود توانست بر حریف قزاقستانی غلبه کند، به دلیل مصدومیت به بیمارتسان منتقل شد. شدت آسیب وی به قدری بود که مجبور شد از ادامه رقابت های جهانی انصراف دهد. وی از ساق پا آسیب دیده است.

مسابقات جهانی ووشو به میزبانی کوالالامپور مالزی از امروز آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز