خبرگزاری کار ایران

واترپلوی جوانان آسیا - اندونزی؛

شب انگیز: بازیکنان مزد زحمات شان را گرفتند / این جوانان برای جهانی باید حمایت شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۶۸

باید از امروز تلاش مضاعفی با حمایت ویژه مسئولان وزارت کشور و فدراسیون داشته باشیم تا برای مسابقات جهانی قزاقستان با آمادگی خوب، حضور قدرتمندی داشته باشیم.

سرمربی تیم واترپلوی جوانان ایران پس از پیروزی مقابل تیم چین گفت: بازیکنان ایران مزد زحمات و تلاش های خود را گرفتند.

به گزارش ایلنا، حمید شب انگیز بعد از پیروزی مقابل چین اظهار داشت: بازیکنان مزد زحمات ۷۰ روزه خود را که صبح و بعد از ظهر به سختی تمرین داشتند، امروز گرفتند. ما باید از امروز تلاش مضاعفی با حمایت ویژه مسئولان وزارت کشور و فدراسیون داشته باشیم تا برای مسابقات جهانی قزاقستان با آمادگی خوب، حضور قدرتمندی داشته باشیم که این امر میسر نمی شود مگر با حمایت همه مسئولان ورزش کشور.

وی افزود: اکنون نیاز به بازی های تدارکاتی منظم و خوبی داریم که انشالله بتوانبم قدرتمند ظاهر شویم. امیدوارم این جوانان توسط فدراسیون حمایت شوند که آینده واترپلو کشور در گرو این پشتیبانی است.

سرمربی تیم واترپلوی جوانان در پایان از همه کسانی که این تیم را حمایت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

تیم واترپلوی جوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در اندونزی تاکنون به سه پیروزی مقابل تیم های ازبکستان، سنگاپور و چین دست یافته اند و مقابل ژاپن مغلوب شده اند. تیم کشورمان فردا جمعه در آخرین دیدار خود به مصاف اندونزی میزبان مسابقات می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز