خبرگزاری کار ایران

مرحله نهایی لیگ‌جهانی سپک‌تاکرا – مالزی؛

فولادی‌راد: می‌توانیم از گروه خود صعود کنیم / هراسی از رویارویی با حریفان نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۲۱

تیم ایران شرایط خوبی دارد و انگیزه و آمادگی بازیکنان امیدوار کننده است و ما در صددیم نتایج بهتری نسبت به ۳ دوره قبلی لیگ جهانی بدست آوریم.

دبیر انجمن سپک تاکرا و سرپرست تیم ملی اعزامی به رقابت‌های لیگ جهانی مالزی گفت: با توجه به گروه ایران می‌توانیم به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، علی فولادی‌راد با اشاره به این موضوع اظهار داشت: به هر حال در لیگ جهانی بهترین تیم‌های دنیا حضور دارند ولی حضور در ۳ دوره قبلی این رقابت‌ها تجربه و کارآیی ملی‌پوشان کشورمان را بالا برده و حالا دیگر آنها از رویارویی با حریفان هراسی ندارند.

وی درخصوص همگروهی ایران با تیم‌های چین، ژاپن و برونئی گفت: نسبتا در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و امکان صعود از این گروه وجود دارد، ما قبلا سابقه بازی با چین را داریم و ژاپن و برونئی هم برای ما ناشناس نیستند و امیدواریم بتوانیم با صعود مقتدرانه به مراحل بالاتر جایگاه خوب و درخور سپک‌تاکرای ایران کسب کنیم.

فولادی افزود: تیم ایران شرایط خوبی دارد و انگیزه و آمادگی بازیکنان امیدوار کننده است و ما در صددیم نتایج بهتری نسبت به ۳ دوره قبلی لیگ جهانی بدست آوریم.

وی در پایان تاکید کرد: در جریان مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ‌جهانی در مالزی مسئولان برگزاری مسابقات و دست‌اندرکاران فدراسیون جهانی از تیم ایران به‌دلیل حضور مستمر در ۴ دوره لیگ جهانی تقدیر کردند و از جایگاه ایران در بین تیم‌های برتر دنیا تمجید نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز