خبرگزاری کار ایران

در زدن سرویس خوب عمل نکردیم؛

قوچان‌نژاد: مشکل اصلی میزان عدم هماهنگی بازیکنان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۱۰

متاسفانه در بازی مقابل سایپا کرج در زدن سرویس و دفاع روی تور مشکل داشتیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: متاسفانه در بازی مقابل سایپا کرج در زدن سرویس و دفاع روی تور مشکل داشتیم.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش در مقابل سایپا کرج در هفته دوم لیگ برتر والیبال گفت: متاسفانه در این بازی هم بازیکنان ما به دلیل نداشتن هماهنگی نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند و در حالیکه در مقطعی از بازی همه چیز به نفع ما بود ولی در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: در این مسابقه بازیکنان در زدن سرویس خوب عمل نکردند و همچنین در دفاع روی تور هم خوب نبودیم و این دو موضوع تاثیر بسیار زیادی در قبول این شکست داشت.

قوچان‌نژاد ادامه داد: تلاش می‌کنیم در تمرینات چند روز آینده بتوانیم مشکل هماهنگی بین بازیکنان را حل کنیم تا در دیدار روز یکشنبه آینده که در تهران به مصاف بانک کشاورزی خواهیم رفت، عملکرد بهتری داشته و پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی درخصوص عملکرد بازیکنان ملی‌پوش تیم خود نیز گفت: آنها نیز باید تلاش بیشتری برای هماهنگی با سایر بازیکنان داشته باشند که امیدواریم این موضوع نیز در اسرع وقت حل شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز