خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن دراگون بوت:

دورخیز ما برای حضوری موفق در مسابقات آسیایی ماکائو است

کد خبر : ۱۱۵۷۷۳

مسابقات مردان در ۳ رده آزاد، زیر ۲۳ سال و بالای ۴۰ سال و با شرکت تیم‌های تهران، آذربایجان شرقی، بوشهر، هرمزگان و خراسان شمالی بر پا خواهد شد.

دبیر انجمن دراگون بوت گفت: با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در صدد هستیم تا با ارزیابی نفرات زبده و مستعد گام مهمی در جهت حضور در مسابقات آسیایی ماکائو برداریم.

به گزارش ایلنا، محمد درخواه با بیان این مطلب افزود: مسابقات قهرمانی کشور در رده بانوان روز ۶ ابان و با حضور تیم‌های تهران، مرکزی، گیلان، هرمزگان و بوشهر برگزار می‌شود اما مسابقات مردان در ۳ رده آزاد، زیر ۲۳ سال و بالای ۴۰ سال و با شرکت تیم‌های تهران، آذربایجان شرقی، بوشهر، هرمزگان و خراسان شمالی بر پا خواهد شد.

وی اظهار داشت: ما در این رقابت‌ها نفرات برتر و آماده را شناسایی می‌کنیم و این استارت مهمی برای حضور در مسابقات آسیایی ماکائو خواهد بود که تابستان آینده در ماکائو برگزار می شود.

درخواه درخصوص عدم شرکت تیم دراگون بوت در بازی‌های آسیایی اینچئون اذعان داشت: مسئولان برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون به کشورهای آسیایی اعلام کرده‌اند که به دلیل نبود تجهیزات و امکانات لازم در کره جنوبی رقابت‌های دراگون بوت برگزار نمی‌شود و با این حساب ما تمام تمرکز خود را برای حضوری موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ماکائو خواهیم گذاشت.

وی اضافه کرد: ما در پی آن هستیم تا این ورزش مفرح و مهیج را بیش از پیش در کشور گسترش دهیم و در این راه به حمایت‌های مالی نیازمندیم و امیدوارم با مرتفع شدن این مهم به اهداف بلند مدت و دامنه‌دار خود نزدیک شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز