خبرگزاری کار ایران

تابع رای مردم و مجلس هستیم؛

صالحی‌امیری: مساله فساد در فوتبال را نباید تشدید کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۸۵

فساد در فوتبال و یا در کل جامعه برای ما قابل قبول نیست و با آن برخورد خواهیم کرد اما این بدان معنا نیست که بخواهیم چنین موضوعی را بزرگنمایی کنیم.

سید رضا صالحی امیری در مورد معرفی خود به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ آن چیزی که می‌تواند بر مبنای دموکراسی نقش پیدا کند، آن است که مجلس حرف آخر را می‌زند و ما تابع رای مردم و مجلس هستیم.

به گزارش ایلنا، صالحی‌امیری در حاشیه افتتاحیه تیراندازی قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر بحثتبانی در فوتبال است، گفت: بزرگ کردن این مساله درست نیست، جامعه ورزش ما و جامعه فوتبال سالم و فرهیخته است و نباید در این باره بزرگنمایی شود. انسان‌های سالمی در فوتبال وجود دارند.

وی متذکر شد: البته در هر جایی مشکلی وجود دارد که از جمله آن ورزش است اما نباید چنین موضوعاتی بزرگنمایی شود، چون جامعه بزرگ فوتبال پاک‌دست است و نباید چنین مسائلی را تشدید کنیم. فساد در فوتبال و یا در کل جامعه برای ما قابل قبول نیست و با آن برخورد خواهیم کرد اما این بدان معنا نیست که بخواهیم چنین موضوعی را بزرگنمایی کنیم، چون در فوتبال همه طبقات جامعه وجود دارند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود وزارت ورزش بین فدراسیون‌های مختلف تفاوت قائل می‌شود، گفت: همه از نگاه ما عضو یک خانواده هستند و نگاه یکسان است. اما ظرفیت هر کدام در جامعه متفاوت است. هرچند نگاه ما به تمام رشته‌ها عادلانه است.

صالحی‌امیری درباره آنکه بودجه جدیدی به فدراسیون فوتبال برای تیم ملی اختصاص داده شده، گفت: آن چیزی که برای تیم ملی فوتبال ضرورت اولیه بوده، برطرف شده و برای انجام اردوها و پرداخت هزینه‌ها مشکلی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز