خبرگزاری کار ایران

پیگیر وضعیت پولادی خواهیم بود؛

طاهری: مدیران وزارت‌ورزش و دولت بودجه خوبی برای ورزش در نظر نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۰۳۵

پولادی با هماهنگی فرماندهی نیروهای‌مسلح تیم ملی را همراهی کرد و مجوز برایش صادر شد الان هم اگر شکایتی علیه فدراسیون شود روسای فدراسیون می‌گویند فرماندهی نیروهای مسلح خودش مجوز داده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: ما در مجلس پیگیر وضعیت پولادی خواهیم بود تا با همفکری سایر نمایندگان تصمیم‌گیری لازم را در این زمینه داشته باشیم.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عدم بازگشت مهرداد پولادی به کشورمان بعد از پایان جام ملت‌های آسیا بیان داشت: این موضوع باعثاشاعه این قبیل حرکات در جامعه می‌شود. ما قطعا در این ارتباط اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و در همین راستا در روزهای آینده با همفکری سایر نمایندگان تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

نماینده گرگان و آق‌قلا درباره اینکه نیروهای‌مسلح می‌تواند به دلیل عدم بازگشت پولادی از فدراسیون‌فوتبال شکایت کند، گفت: پولادی با هماهنگی فرماندهی نیروهای مسلح تیم ملی را همراهی کرد و مجوز برایش صادر شد، الان هم اگر شکایتی علیه فدراسیون شود روسای فدراسیون می‌گویند فرماندهی نیروهای مسلح خودش مجوز داده، به همین دلیل فکر نمی‌کنم این موضوع راه‌حل خوبی باشد. باید یک راه حل دیگر بیندیشم.

این نماینده‌مجلس درباره بودجه‌ورزش در سال ۹۴ بیان داشت: مجلس که خودش نمی‌تواند چراکه بودجه‌ای ندارد اما سعی کردیم در احکام بودجه کمک‌هایی به ورزش داشته باشیم. همچنین پیگیر هستیم تا سهمی هم از عوارض و مالیات‌ها به ورزش تخصیص یابد که این موضوع هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: متاسفانه خود مدیران وزارت‌ورزش و دولت بودجه خوبی را در سال ۹۴ برای ورزش در نظر نگرفته‌اند، یعنی این بودجه کفاف نیاز ورزش در سال آینده را نمی‌دهد، آن هم در وزارتخانه‌ای که امور جوانان را هم زیر پوشش خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز