خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۱۳)؛

حسینی: رشد بودجه ورزش قابل توجه بود / ورزشکاران ایران آماده کسب موفقیت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۹

با توجه به اینکه صالحی امیری به رئیس جمهور نزدیکتر است و به ورزشکاران بها می دهد امیدواریم شرایط ورزش کشور بهتر شود.

ایلنا: سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد که ورزشکاران ایرانی حاضر در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ااده کسب موفقیت هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، سید هادی حسینی در جمع ورزشکاران ایرانی حاضر در دهکده بازی های کشورهای اسلامی با بیان این مطلب اظهارکرد: ورزشکاران ایران با تلاش کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش علیرغم محدودیت‌ های مالی به این مسابقات اعزام شد. با شرایطی که از ورزشکاران ایران دیدم همه می خواهند در این مسابقات موفق ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه ما در کشورمان پتانسیل و ظرفیت خوبی داریم، افزود: ما باید از این ظرفیت ها به نحو شایسته ای استفاده کنیم. ما در بین کشورهای اسلامی از توانمندترین کشورها هستیم و باید این توانایی را در میدان رقابت به نمایش بگذاریم.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس همچنین با بیان اینکه مجلس آمادگی دارد به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کمک کند تا میزبانی دوره بعدی بازی های کشورهای اسلامی را کسب کند، متذکر شد: البته در این راه ما با دولت رایزنی خواهیم کرد تا مشکلی متوجه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نباشد.

وی در مورد بودجه ورزش در سال ۹۳ نیز گفت: از اقدامات اعضای فراکسیون ورزش برای افزایش بودجه ورزش کشور در سال جاری این بود که دولت بودجه کمتری به نسبت سال گذشته در نظر گرفته بود اما با کمک نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق زمینه افزایش این رقم فراهم شد تا به رقم قابل توجهی برسد. همچنین با توجه به اینکه صالحی امیری به رئیس جمهور نزدیکتر است و به ورزشکاران بها می دهد امیدواریم شرایط ورزش کشور بهتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز