خبرگزاری کار ایران

مناف هاشمی خبر داد:

پرداخت کامل پاداش قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی تا هفته‌ آینده

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۷۶

با توجه به در پیش بودن المپیک ۲۰۱۶ ریو تلاش کردیم از نظر بودجه شرایط خوبی داشته باشیم و با افزایش ۴۹ درصدی بودجه وزارت ورزش روبه‌رو بودیم که یک اتفاق خوشحال‌کننده است.

معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان از افزایش ۴۹ درصدی بودجه این وزارتخانه در سال ۹۴ خبر داد

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی از پرداخت کامل پاداش قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی تا هفته‌ آینده خبر داد و گفت: طبق برنامه و تا هفته‌‌آینده جوایز کلیه قهرمانان به ما پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به افزایش بودجه وزارت‌ورزش در سال ۹۳ نیز گفت: خو‌شبختا‌نه یک رشد ۳۵ درصدی را نسبت به سال ۹۲ داشتیم که یک اتفاق خوشایند در ورزش‌ایران محسوب می‌شود. از کل بودجه دریافتی وزارت‌ورزش نیز ۵۰ درصد آن به فدراسیون‌های ورزشی اختصاص پیدا می‌کند.

هاشمی به بودجه وزارت‌ورزش در سال ۹۴ نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن المپیک ۲۰۱۶ ریو و برگزاری اردوهای تدارکاتی پر تعداد تلاش کردیم تا از نظر بودجه شرایط خوبی را داشته باشیم و خو‌شبختا‌نه با افزایش ۴۹ درصدی بودجه وزارت ورزش روبه‌رو بودیم که یک اتفاق خوشحال‌کننده است.

وی به افتتاح پروژه‌‌های عمرانی نیز اشاره کرد و گفت: چند روز پیش ۳۱۱ پروژه‌ ورزشی را در سطح کشور افتتاح کردیم و در کنار ۳۰۰ پروژه‌ دیگری بود که چندی پیش افتتاح کرده بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز