خبرگزاری کار ایران

با دوپینگ جدی برخورد می‌کنیم؛

داوری: هنوز سندی درباره دوپینگ دوومیدانی‌کار ایران ارائه نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۱

در بخش دیگر با آینده نگری نفراتی که قرار است در سال آینده در بازی‌های آسیایی شرکت کنند را به این رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد آشنا شوند.

رییس فدراسیون دو ومیدانی درخصوص دلایل دعوت دوباره احسان حدادی به تیم ملی گفت: احسان حدادی در گذشته هم عضو تیم ملی بوده و از تیم ملی نرفته بود ولی نتوانسته آمادگی لازم را داشته باشد تا به اردو بیاید اما الان اعلام آمادگی کرد و به تیم ملی آمد تا در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کند.

افشین داوری در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه کمیته ملی المپیک تاکید کرده فقط ورزشکارانی به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی اعزام شوند که شانس کسب مدال دارند و این موضوع برای فدراسیون‌ها محدودیت ایجاد کرده، اظهار کرد: با توجه به این موضوع ما هم در این مقوله دو بخش را سرلوحه قرار دادیم، یک بخش کسانی که می‌توانند مدال بگیرند را اعزام خواهیم کرد، در بخش دیگر با آینده‌نگری، نفراتی که قرار است در سال آینده در بازی‌های آسیایی شرکت کنند را به این رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد تا با جو چنین مسابقاتی آشنا شوند.

رییس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به دوپینگ یکی از ورزشکاران کشورمان در مسابقات جهانی مسکو گفت: فدراسیون جهانی دوومیدانی این موضوع را به ما گفته اما هنوز اسنادی ارائه نکردند و حکم قطعیت نیافته و مراحل آن ۲ ماه طول می‌کشد تا نمونه دوم تست دوپینگ را هم بررسی کنند و اگر اعتراضی نبود بعد از آن نام ورزشکار اعلام شود.

وی افزود: دوپینگ یک معضل است، متأسفانه برخی ورزشکاران ناآگاهانه یا آگاهانه به سمت آن می‌روند و ما با هماهنگی فدراسیون پزشکی در مسابقات مختلف و علیرغم هزینه‌های بالا از ورزشکاران تست دوپینگ می‌گیریم. این موضوع خیلی مثمرثمر هم بوده، در کنار آن کلاس‌هایی را در مورد دوپینگ برگزار می‌کنیم و به محض اینکه مکملی جزو داروهای نیروزا قرار می‌گیرد سریعاً به ورزشکاران اطلاع رسانی می‌شود. ما با دوپینگ برخورد جدی می کنیم. همچنین با فدراسیون پزشکی همکاری خوبی داریم. فدراسیون پزشکی خیلی خوب ما را حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز