خبرگزاری کار ایران

سجاد هاشمی، دونده المپیکی، بامداد سه شنبه عازم اینچئون شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۳۷

سجاد هاشمی در المپیک ۲۰۱۲ لندن به عنوان دومین دونده سرعتی استان در المپیک‌ها حضور داشت. / وی نماینده استان آذربایجان شرقی و ایران در رقابت‌های ۴ در ۴۰۰ متر و دوی ۴۰۰ متر خواهد بود.

سجاد هاشمی، دونده المپیکی آذربایجان شرقی و رکورددار دوی ۴۰۰ متر ایران و عضو تیم ملی بامداد سه شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) عازم اینچئون کره جنوبی محل برگزاری بازی‌های آسیایی شد.

به گزارش ایلنا، سجاد هاشمی نماینده استان آذربایجان شرقی و ایران در رقابت‌های ۴ در ۴۰۰ متر و دوی ۴۰۰ متر خواهد بود.

سجاد هاشمی در المپیک ۲۰۱۲ لندن به عنوان دومین دونده سرعتی استان در المپیک‌ها حضور داشت.

احسان حدادی، محمد صمیمی، امین نیکفر، رضا مقدم، کاوه موسوی، حسن تفتیان، رضا قاسمی، مهدی رحیمی، احسان طهماسبی، سجاد هاشمی، سپیده توکلی، مریم طوسی، لیلا رجبی، کیوان قنبرزاده، محمد رضا وظیفه دوست، مهدی زمانی، محمد حسین ابارقی، سینا روحانی، محمد ارزنده، سجاد مرادی و هادی سپهرزاد، نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها خواهند بود.

از میان ۲۱ دو و میدانی کار اعزامی به این رقابت‌ها، احسان حدادی، امین نیکفر، کاوه موسوی، سینا روحانی و لیلا رجبی از کشورهای محل تمرین خود عازم کره جنوبی خواهند شد.

رقابت‌های دو و میدانی بازی‌های آسیایی از روز پنجم مهر ماه آغاز و تا روز ۱۱مهر ماه ادامه خواهد داشت.

تیم دو و میدانی ایران در دور قبلی بازی‌های آسیایی که در سال ۲۰۱۰ در گوانگجو چین برگزار شد، موفق به کسب پنج مدال شامل دو طلا، دو نقره و یک برنز شد.

دو و میدانی کشورمان تاکنون در ۱۱ دوره از هفده دوره بازیهای آسیایی حضور داشته و سال ۱۹۷۴ با کسب سه طلا(هشت مدال رنگارنگ) پر فروغ‌ترین دوران خود را در طول بازی‌های آسیایی طی کرد و تیمور غیاثی عنوان ستاره بازیهای آسیایی را به خود اختصاص داد.

اما بد‌ترین تجربه دو و میدانی کاران ایرانی در بازی‌های آسیایی به سال ۱۹۹۴ هیروشیما ژاپن باز می‌گردد که دو و میدانی موفق به کسب مدال نشد.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی دوازهمین دوره حضور تیم ملی دوومیدانی ایران در این رویداد محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز